Followers

Pages

Saturday, January 30, 2010

berdasarkan pemerhatian..saya patut..

memandangkan saya terlalu inginkan fresh look untuk bloggie..

maka dengan ini..tepat jam 2.54am waktu tempatan..di dalam bilik saya yg tibe2 nak byk nyamuk lak mlm ni..

dengan sogokan darah yang telah diberi kepada sekalian umat nyamuk..

bertemankan lampu yg kelip2 yg membuatkan saya sakit mata..

diiringi muzik gothic metal dari within temptation..

diselang-selikan dengan kekerapan ke toilet akibat terlalu banyak minum air..

dan macam2 lagi.

maka siaplah blog yg ceria dengan warna2 feveret saya ini..

tahniah!tahniah!tahniah!

e n d

p/s : saya rasa sungguh sihat sekarang!!!! :D

4 comments:

Encik Psychopath said...

dah puas ati ngn blog?
cantik kn lg. haha

Unknown said...

hampir puas hati.hoho.. ;p
baiklah~~ :D

daia Hidayah said...

Nice..but i still love ur old template..Dat 1 very sweeet..Upsss, lupe!.Naze skg RocCKksSS!!!!

Unknown said...

yeah!!!!!!!!!!!!!!!tenkiu dayahgogo!hee.. :D