Followers

Pages

Tuesday, September 8, 2009

mmg hari2 merayau.

lokasi : at the home.tido cni lg mlm ni.
mood : happy kot..sbb tu nasik aku hbs td.byk btul mkn.haha.
motif penulisan : skali lg mahu glamour seglamour2nye.

assalamualaikum.ehem.first time post ade askum.haha.mase aku create post ni si fariz nga maen xbox.s*** sdh tidur dgn hebatnya n berdengkur.abaikan mereka.aku nk create post baru.haih~slalu sgt tido umah ni.naek segan dah.lalala..sronok lepak cni..ntah kenape.haha..
lets proceed! :D

semalam adalah hari yg x berapa gila.ape yg aku buat?

kul 12 lbey fariz yg gile texted me.mau g karok x?aku pn..cam bosan n ditambah lg dgn alasan tidak berpuasa akibat lampu merah..jom!mari karok.haha.kt mane lg kan..semestinya endah parade.

aku gerak ke rumah mereka dlm kul 2.kami gerak ke endah parade dlm kul 2.30pm.karok smpi pkl 6.then trus ke bazaar pkns.

mase otw ke bazaar pkns,aku bersama fariz dlm kete aku.sean bersama armand dlm kete armand.aku follow blakang.bile da nk dkt je simpang nk msk pkns yg ke kanan tu..armand trus rapat kanan.ingt nk msk btul.tbe2 without any signal or pape die trus belok kiri,park tepi jalan.wat ta f**k?????aku sgt mrh...so disebabkan aku sdg drive,kn focus kan..so fariz yg mengexpress marah aku.die angkat jari tgh kt armand.hahahaa....xpe..fariz x pose.same cam aku.lalala..kua kete je..aku bg die 2x jari tgh.ngeh.

hbs bli makanan,aku beransur dulu.lisya dah menunggu di rumah.die x berbuka dgn pokcik airni.so dpt la aku berbuka dgn die smlm..seronok..hhuhu...

selepas berbuka..cadangnya nk melepak the home lg..(xd keje laen aku ni.)mau ajak meem skali.cadang nk gerak pkl 10.tido sane trus.blk pg.mcm biase..tp tbe2 meem dtg umah,ckp mntk tlg tmn g NILAI.(xnak jauh plak kan nilai.tp aku ikut je.sbb die nk settle problem adik dia.haih~)

smpi nilai dlm pkl 11.kami mencari mereka di mcD.xd.so kami lepak kt restoran ape tah namenye tu.aku order latte n sandwich special.sistem pengorderan?mmg gile babs xle blah okayh...si bangla tu mcm ape je amek order.(maaf jika ada org bangsa tu yg sedang bace blog aku ni.hee)disebabkan kitorg byk sgt complain,dtg la seorang pekerja melayu.(bole thn la mamat tu.meem da sengih2.xle blah.naseb baek bkn taste aku.klo x berebut dah.muahaha)

setelah lbey kurang sejam setengah menunggu budak lelaki yg mcm celaka ni dtg..akirnya berjaya solve.(b4 tu kitorg jln2 sekitar tmpt tu.ade org karok2.lagu ngarut.lagu indon.nnt aku pos vid tu.xle blah.owh yes.aku record.haha!pastu smpt bli sumthin kt 7E sbb meem lapa lg.aku beli Vsoy.first time bli sndri.n guess wat?aku x reti nk bukak.damn it.luckily ternampak mamat tu bli smthin dlm botol gak.die bkk dgn cara gigit which aku x reti gak.last2 meem try an error.yes!dpt minum!hee...sedap!!!!!!)tp mamat tu mmg mcm gampang.xtaw la nk ckp cmne..perangai serupa celaka.sian adik meem aku tgk.haih~dude,da guna brg org..da hilangkan..byr je la...tp aku xbole masuk cmpur..aku din even speak a word pn..y?sbb aku xd hak n xd kaitan.so its better if i just keep my mouth shut. :D

settle evrythin..kitorg gerak blk uniten dlm pkl 2 lbey.sgt ngntok.tp aku taw once smpi umah msti aku x ngntok sbb FB n blog memanggil2.haha..smpi je rumah.

owh..mmg btul..huhu...meem siap melepak dgn aku lg..

smlm aku ym dgn sorg makhluk tuhan ni.mcm2 aku taw dri dia psl dat person.siap ada bukti lg..padehal aku x korek pn.die yg tbe2 btaw..klaka..lps tu dat person pretend like nothing happen.x slh lgsg.tu la yg die sdg lakukan.aku?mls dah nk lyn.tp at least aku x menipu n aku berada di landasan yg btul.kan?sape2 nk terasa..terasa la..pastu btaw aku ape rase die.ngeh.(aku x marah.tp aku pelik camne leh ade org cmni eyh?xpernah puas dgn apa yg die ade.aku ase ko xtaw pn ape yg ko nak dlm hidup.)

last2...aku tertido dlm pkl 5am.then bgn pkl 8.30am.mau x juling mata aku ni g class?haha..dah la class straight smpi kul 4.30pm.

SELINGAN LAB

si hazman msg aku ckp lab cancel 4 today.nnt pas raye baru ade lab.aku tanye "u sure?"
die x reply.mls nk lyn.so aku assume je mmg btul xd lab.so dgn gembiranya aku blk murni.salin baju nk tido sbb da xle thn ngntok.tp b4 tu kms bilik dulu.bilik dah mcm ape dah.siap sapu n evrythin.aku mula letak punggung..lay down....

haaaaa...............nikmat btul atas katil(dah laen mcm bunyi.jgn fikir pelik2.pose kan?klo x pose bole.haha)maksud aku nikmat dpt tido n rehat okayh.blum smpt 2minit aku baring,hazman msg.lab ade!

DEMMIT!!!aku dgn moody n rushing trus siap ke lab.wah!sgt mrh.xpelah.nk wt cmne.huk.

smpi lab.aku dah terlambat.luckily x start pape pn lg.name instructor hari ni en JOE.owh.die sgt klaka.ayat yg die ske ckp.

"iye x sedare?"

"boleh x u?u buat mcm ni ok u?"(ni die ckp mase sesi testing2..wahahahahahah!!!!)

mcm2 lg die ckp..tp aku ase aku asek gelak je..anyway,lab session arini d best!iye x sedare?hahaha..

p/s : can't wait 4 dis thursday! (^_^) okayh2..jgn over..hoho..hope sme pn berjalan dgn smooth n fun.iye x sedare?haha...ramai yg nk join thursday nih.kinda cool rite..sape nk join sile text me.maceh! ;)

e n d

No comments: