Followers

Pages

Monday, September 28, 2009

sehari bersama lisya (^_^)

kami jln2..jln2 di suatu tempat..hehe.. ;p wpun lisya ade kerja mau buat..tp saya dgn rakusnya menghasut dia dgn perasaan syitan yg cukup mendalam agar mengikut saya ke tempat itu..ngehehe.. ;p
sampai je di sana..kami makan di teppanyaki..dah lame x mkn teppanyaki..cam teringin la pule..hihi..byk gile aku mkn..dah rase cam nk tekeluar blk pn ade..muahaha..

ni haa gambar nye..tgk la taugeh..tgk la daging..tgk la dumpling tu lg..pergh~~segalanya hbs ye..tp hairan sggh mengape saya masih x gemok2?hurm.......ada penyakit dalaman kah?ataupun disebabkan activity berasap yg hebat?duhh...katakan TAK!sshnye~~~ (T_T)

aksi lisya..dah nk separuh dah dia mkn tu.saya baru suku..eyh ape lak suku..x smpi suku pn..cpt kan die kunyah..hahaha..selepas mkn kami jln2 di Charles n Keith..D bags n shoes were awesome man..wish i could steel one..haha...harga xnk plak cam RM135 kan..gile ah..da la aritu kua ngn a'ai hbs RM250.siap dpt payung free lg..pergh..botak a aku klo bli bag tu..silap aribulan mkn pasir la dowh..haha..

selepas tu singgah di MPH!saya nk beli ring utk notes saya yg berterabur..have to organize evrythin blk..m a very disorganized person..damn it..b4 dpt ring..i saw my alien teddy!!!!!tp versi kecil..hihi..cutenye die..sorg je kt ctu..saye smpt snap gamba satu dua..hehe.. ;p cute kan dia..da la merah... (^_^)

selepas jln2 dan menghabiskan duit mcm jet...kami pulang..saya smpt candid gamba lisya.. (^_^)
jgn mrh ayam...olang taje aje letak ni..hikhik.. (*_*)

smpi je rumah saye menyelongkar ape yg saye beli td...xd la byk sgt..tp duit hbs byk..demm...heh..tp saya puas ati dgn apa yg saye beli.. (^_^)
cantek x lanyard saye?
cantek x slipar bru saye?
cantek x beg hp baru saye?
.......hee.......
e n d
p/s : aku notice lately ni brg aku byk pink colour..owh no...(T_T)

No comments: