Followers

Pages

Tuesday, March 16, 2010

penangan mulut dari seseorang yg bernama PEREMPUAN

alkisahnya..hari ni photoshoot utk gradnite.spt yg semua budak2 table aku sedia maklum..timeslot kitorg is at 5 to 7pm.dlm pkl 4.30 aku mula siap.paan pesan suruh make up.so aku pn ikut kata2 sorang photographer.meem kelambatan sket.so aku tggu je la.lgpn die nk make up je.PEREMPUAN itu call.ini msg die.

P : najila,ko pkai ape?

me : pki bese2 je.hu2.

P : jeans n tshirt ke?ni utk ape ey?

me : aku pakai bju cam tube,jeans ngn jacket.aku pn x sure utk ape.

P : ko g kul brp ni?aku nk mkn jap.

me : nk g da ni.kul 5 kat sane..ko g ngn sape?

P : xtau.aku baru siap mkn kat coe. :(

me : aiyoyo..ko taw x kul 5?

P : tau.tp sampai kn?td aku anta report n ade discussion.

msg berenti sampai ctu aje.then tbe2 die call.potpet2..then meem dtg umah.aku ingt meem da siap2.rupenye x make up pn lagi.haih~~xpela.tggu jap.meem make up cpt2.trus chow.otw to coit.jumpe P kt guard murni.she seems okay.nothing weird.siap tego psl kitorg make up lg.aku smpat pesan suh die cpt2.sbb da lmbt.die smpt ckp die borak kt depan.WTF?

okay la...sampai cni je..mls nk cite pjg lebar.yg penting,die accuse aku dgn bnda2 yg bullshit nk mampos!meh cni bace!

CERITA 1
cerita asal : naan dtg all the way from umah die kt bukit mahkota and aku pn xtaw die dtg cni ngn sape..ngn a'ai agaknye.die dtg coit.trus jumpe aku.bg aku sotong dari pangkor.kitorg bertiga msk coit then tbe2 naan menghilang.jumpe daos.daos nk amek brg.brg ape pn aku xtaw.

cerita rekaan si P : die call daos..daos kat library..and die terdengar suara naan.and die kate naan bwk kete aku.WTF????kete aku apehal lak tbe2 naan nk bwk?aku jmpe naan trus kt coit kot!!!

CERITA 2
cerita asal : aku sbnarnye x ingt sgt ape yg aku ckp on the fon.maybe aku slh ckp sbb aku kdg2 ngok gak.tp aku ase aku ckp paan dah ade kt coit.da lame tggu.die siap ckp kat aku lg yg die ikut a'ai je g coit.sbb aku rushing tkt paan tggu lm sgt.at least klo aku ade da leh start shoot aku dulu sorg2.so aku assume masalah transport die da settle.

cerita rekaan si P : die call aku then aku ckp aku dah kat coit.paan da lame tggu ke camne.x fhm gak aku.pape tah die ckp dlm msg tu.die kate aku ckp paan x smpi2 lg.pastu die msg kate mase die jumpe aku guard tu die x mrh lg.die siap ckp die baru pas borak kt mane tah.(sempat la ko borak?da lmbt kot mase tu)tp bile taw cerita sebenar,die bengang!cite p.ramlee mane yg ko dgr smpi ko nk bengang sgt nih?

CERITA 3 :
cerita asal : aku mengajak die ke gradnite dgn penuh rasa bersungguh.sbb die antara yg rapat dgn aku.bole kata hari2 dtg melepak bilik.story2.die satu table ngn aku.siap nk g beli dress same2 lg.nk cantek2.

cerita rekaan si P : katanya aku x ikhlas ajak die.die terasa sbb aku buat mcm2 kat die.die kate aku saje2 je buat rush sbb xnk die g skali..and die siap mrajuk n xnk dtg gradnite.WTF?klo aku xnk ko ikut...watpe la aku ajak ko bersungguh2 g gradnite ms awal2 dulu???haaahhh????????ade otak fikir la pompuan!!!!!!!!!

die siap ckp suh aku g gradnite tu dgn kawan2 aku yg "HOT" 2.WTF la woman?apsal nk kutuk kwn2 aku skali?diorg ade wat slh ngn ko?bullshit gile..siyes..

tu dah cukup memanaskan aku.tp the worst part was..

die kate if aku gado ngn die..jgn ade connection ngn die lagi..ape2 pn connection.die ungkit psl abg die amek aku menari..pastu siap ugut aku ckp klo nana AJL pggl menari lg..jgn berani ikut.klo aku ikut,aku mmg perempuan muke x malu.WTF?ade aku kesah?bile aku ckp camtu kat die..die kate...

"memang la x kesah sbb ko muke x malu.kesian.haha..hard up nk menari.da2.g maen jauh2.ish3."

itu KURANG AJAR namanya!!!!!!!!!

ko sedar sket eyh pompuan.ko xd hak atas diri aku.aku nk wat ape ke.aku nk show bogel ngn nana ke watpe ke...ko xd hak lgsg.nana tu abg ko ke????bkn kan???klo ye pn abg ko..klo abg ko nk amek aku show...so wat???aku g je ah...ade aku kesah ko nk ckp aku pmpuan muke x malu ke ape???aku x kesah.....

ko dgr cni la...aku x pnah ungkit satu bnda pn psl ko...sket pn aku x pnah berkira..tp ko yg aku pggl KAWAN,sanggup ungkit dan berkira camni..huh~~~WTF...

dah la ungkit..nk marah x tentu pasal atas bnda yg salah..at least mase dulu aku berani la mengaku yg aku bertindak melulu..aku taw aku slh...n aku siap mintak maaf lg.ko?????
ade ko mintak maaf????sombong.bongkak.

grow up la..aku dah mls nk lyn msg2 ko yg kurang ajar tu sbb klo aku reply..aku pn same childish mcm ko.budak2 kecik je yg wat keje ungkit mengungkit ni.nasihat aku kt ko wahai PEREMPUAN..

silalah siasat bnda yg sebenar2nya.sbb bodo sgt2 bila ko mrh,and evrybody knows the truth story but u don't.wat penat ko marah je.sbb tu aku mls nk lyn.

4 the record..disebabkan ko dah pijak pride aku dgn hebatnya kali ni..sbb ko buat lg keje2 mengungkit ni..so sorry lah..4ever nama ko aku xkn sebut.keji aku dgn org yg mengungkit.x sedar diri.dlm hidup ni..aku ase ko kn blajar erti appreciate org n jgn buat org mcm kuli batak ko yg ko ske2 ati nk pijak pride die.kuli pn ada pride taw x!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

E N D

11 comments:

daia Hidayah said...

Yezzaa..Aku tw siape..hee
Saba najilaa..Dah, jgn lyn da org mcm 2..
muke da matured abes, perangai mmg cm budak hingusan..
hehehehe..Provoke2!!

Unknown said...

hahahaa.....aku x lyn dah..last msg aku kat die..
"ade aku kesah?haha"
mmg hingusan hbs.dah la perasanhot xle blah~~
siap ckp kitorg tkt nk ajak die g gradnite sbb tkt die lg hot dri kitorg.wtf man...aku x kesah lgsg psl bnda tu.at least perangai aku x babi cam die.haha.

uptownkitz said...

WTF!!! .. owps i'm sorry.. kata carutan d situ.. panas2 d siang hari effect brain, so effect ati.. maka makanlah brain2 or in malay "otak2" nganganga.. chill~ najila.. patut ah coit tetibe betambah sejuk and tinggi petang tadi hurm...

A'ai said...

da ah babe..
nk bising watpe..
kite punyelah hv fun time tuh..
xpe, w/pon table kite da kurang owg..
tetap akan meletop ok!!

Nand Nasyari said...

chill..chill.. sekurang2 nye kite tau kebenaran...
kalau dye nk still ngn pkr salah yg dye reka tu, its up to her... yg pnting tayaah nk pening2 pale pk pasal hal ni...
kalau betul pompuan tu ade otak, tau pk mane yg betol mane yg salah, dia akan mintak maaf kt ko..
kalau dye still gak nk tegakkan benang yg basah tu..
ahahah..no kumen la kan.. kompem dye kurang waras lg kot..ahahah ;D

Unknown said...

os : ske btul wat lawak ape tah.hahaha...motif coit bertambah sejuk?hoho..

a'ai : we had so much fun!!btul tu.tah hape2 tah.pelik2 fikir.aku bising sampai cni je..saje je nk luag perasaan kt blog.n aku nk die taw yg sme yg die fikir tu slh.tu je.hoho..

nand : aku x pening pn..dun wori..m happy as a clown.hahahaa...x pasal..die nk mintak maaf?mimpi a..n aku pn x espect la die mintak maaf.bak kate die "hard" up.heh..die msti la nk tegakkan sme bnda..x basah ke lunyai ke..haha..ikut die ah.yg penting.......sme org taw cite btul.n aku x reka cerita!!!

Hafiz Yusof said...

saperkah?

urBURNink said...

pasal dia ngan nan tu miss comm je..ak yg ckp belit2..tyme dia call..ak ckp ak kt libry..
padahal ak da kt coit tyme tu..ak malas nk ckp yg ak kt luar cz ak g coit tu pun skejap je..nk amik brg je..mlm tu ak ada test..pastu dia kata dlm fon 'bknnya mu otw ke coit ke?'..tp tyme tu ak da smpai da kt coit...ak pun dgn rsa x bersalahnya ckp yg ak kt coit plak..mybe tyme ak ckp ak da kt coit n dh nk bergerak ke libry dia x dngr kot..n cz dia tngh ngah bad mood ngan sesapa da kot tyme tu..at the same tyme dia dngr sore nan ada kt luar ngah ckp ngan taufiq..bab tu dia ingat nan ada ngan ak kt libry..padahal itu berlaku d coit..

(klu x phm ak minta maaf..ak pun xtau mcm mana nak explain..n ak sndri pun x phm..haha..)
ni daos..ak gna id urburnink..haha..jgn marah..

Ayya Henrietta said...

sape yg ko mrh ni nazera? rilex3. aku tau punca masalah ko. sbb ko baik sgt huhu

Unknown said...

apis : adelah satu makhluk tuhan ni yg aku pernah anggap kawan baik.

daos : aku dah explain segalanya.tp die still nk kate die yg btul.wat more can i do?u tell me la kan..haha..bia ah.mls.xd faedah pn.

ayya : jawapan yg aku nk bg ko same ngn jawapan yg aku nk bg apis.aku baik sgt?eyh,die kate aku jahat..hahaha.. ;D

nasz playersz said...

hurm table kosong satu..bley ah i join..hee