Followers

Pages

Wednesday, March 10, 2010

rasanya menjadi india pada suatu mlm yg penuh warna-warni.

skarang sudah ada mood utk update blog sbb xd mood nk wat pape dah.so meng update blog adalah activity terakhir yg boleh satisfy my needs.tah pape tah aku ckp nih.ngarut.okayh.

2 minggu yg lepas,hari sabtu..aku mendapat panggilan dari seorang kawan2 carma gak.(die ni nyah)memaksa aku menolong die buat show.mulanya ada 2 show.tp last2 dah nk sampai CM die suh aku g UM je.tlg mr Ravi aka org kat asthana group nye owner buat show.diorg x ckp org.so aku pn menyusul ke UM.org yg menemani ku adalah Naan..haha..

practice dlm 15 mnts.kemudian g tgk spacing kt pentas.itu sahaja.pergh~pastu menari india.diorg wat taridra.Ramayana.nak taw ape itu ramayana google sndri kayh.tp cite tu amatlah femesnye.so korg msti taw.hoho..

mlm keesokannya show.inilah hasilnya.taraaa~~~~~

ini sebelum ditambah accesories kepala.hoho.aku ske sgt gamba nih.xtaw nape.sbb pose tu kot.haha..prasan~~~ ;D

ni selepas ditambah bnda kat kepale tu.aku xtaw pe name die.aku make up x sehebat india2 lain sbb watak aku "demon" je pn.syaitan mana ada yg cantik kecuali pontianak.tu pn pontianak yg terpilih.ahaha. ;D aku dah shading muka elok2.tibe make up artist india2 yg pro2 tu p tambah gold atas hidung.aduss...tu yg nmpk sebatang tu kt atas hidung..damn~~huhu...

ni antara melayu yg berpewatakan penting.betul ke ayat aku nih.hahaha..diorg pn x make up mcm india2 lain.hahaha..

haa..ni budak2 yg buat opening show.gempak hbs make up dan tariannya.respect2.hoho..

ni lagi aku kagum.bkn kagum dgn tuhannye.tp kagum dgn lukisannye yg bsr amat kt stage tu.cantek.mmg creative!! :)

sekalung terima kasih diucapkan buat zulnyah,pokcik,lisya,a'ai dan nandayo yg dtg tgk show aku yg x seberapa mlm tu.hee..sian diorg..x fhm n termangu2 sbb perbezaan kaum.lalala...tp kite kan mengamalkan konsep satu malaysia..so kn la adapt..ngee :)

e n d

p/s : sehari menjadi kaum india..aku rase mcm teringin nk blaja tarian india btul2.hoho..tp nnt lah.mahirkan btul2 ape yg dah boleh ni. :)

6 comments:

daia Hidayah said...

Ok x if nm ko Najilagaran..heeeeeeee
Wah, bangge ak ngn keturunan ak ni..muahahahahha.

Unknown said...

hahahahahhaa....cilakak lu daia...haha..
tp sedap gak kan.kena tu.pandai ko pilih.
mmg terbaekkk!!hahaha..
bangge2 bhai.jgn x bangge.hahaha..

Hafiz Yusof said...

panjang rambut ko ekk..

aku tau rambut palsu.

ko simpan jer rambut panjang..

nampak cantik

IntanBerlian said...

huhu..ni thailand ke india ni...lol

Unknown said...

pjg kn rambut aku.tp rambut tu xleh guna jari je.die nye kusut..pengsan~~hahaha...maceh2..aku dlm proses menyimpan lah ni pn.hehe.. ;p

bellarosa : india la..huhu...thailand mane de camni..haha..

Unknown said...

twst