Followers

Pages

Sunday, July 31, 2011

penutup hebat sebelum berpuasa


Assalamualaikum uols!

I senyap je lately ni.tah nape.tp I rs cm I dah give up dgn blog.sigh~ ;(

Whatever it is,I get up and I think I really need to share this with u guys.hm..

Ramadhan is coming, fasting season is gona be fine I guess,as usual. I

gathered together with my family, had bbq and everything we could munch. So here I am,sharing with u guys what I just had for dinner.eheheh.this time around,menus are simple compared to last time.

Series sng gila nk prepare.fingers crossed.x tipu babe.

this is the first starter yg siap : Baked Spud.

FYI, spud means potatoes or kentang. In UK,they called it Spud.muncung sket bibir bile sebut SPUUUUDDD~

Yg adik I nga mkn ni namanya pizza express. Haip!bkn beli ok.buat.y it is called express?sbb express n sng sgt buatnye.hoho.nk resepi?kalo ade yg request nk resepi,I bg la.so sape nak, feel free to ask yea.i x kedekut.hehe. ;p


Lamb marinade mcm biasa

Ketam ni fresh.sedapnye.slurpp~~

Haaa..yg ni mmg superb.ingredients dia pn sng je uols.x caye?nnt I bg resepi if ada org request okayh!ikan ni x smpi 15 minutes dah hbs.2 ekor babe.bsr2 lak tu.huhu.i guna ikan merah je. J


Tu je la yg hado..hehe.we had so much fun.tx to mama and aunty I yg x jemu mengajar resepi baru kt i.

ok u ols tx for reading.lavyah! ^_^

p/s : jom tgk habuan hari ni?

8 comments:

zul a.k.a kingsix said...

ape recipe marinade lamb? lai2 kongsi

this is mine

http://kingsix27.blogspot.com/2011/07/resipi-bbq-bikin-gaduh.html

Ema Razali said...

bestnyeee pizza! hee

Unknown said...

zul : mstilah ade!sng gilos!hehe.

Unknown said...

ema : u wana try out the resepi x?budak 6 years old pn able to do it u know. :)

Unknown said...

aku benci ko.. entry ni wat aku meleleh air liur sebaldi.. terus lapar.. T____T

Unknown said...

sabar2.hehe.jgn sbb dish2 ni saye dibenci.haha!

safurara said...

wow sedapnya....nk cket.

Unknown said...

meh la rara.i bg resepi.hee. :D