Followers

Pages

Tuesday, December 29, 2009

OMG!!!!!!!!!!!!!

gile babi sial..banyak gile ko tipu aku..
ko tipu dat BITCH!
ko tipu sme org..hahahaha...
wat goes around comes back around lah weh!!!
aku da xtaw nk caye ko ke..nak buang ko jauh2 ke??
gile ah..gile...

owh yea!!!and specially to u BITCH..

FYI....

aku bkn sum1 yg bodoh tu..
owh..lagi satu...
at least aku amek mechanical eng la kan..
n aku lg kurus dari ko..
n aku ade good future..
x payah nk bodohkan aku la..
u wouldn't have fall for him if u're smart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kurang ajar nye pompuan.
senang2 je bodohkan aku.
and then u said u're winning..but u're not competing???
u r winning??????is dis some kinda race to u????haaahhh??????
WTF!!!!!!!

p/s : tah ape lg la nk jadi ni.silap aribulan mati aku.

nota tapak kaki : mmg klaka btul bile ade sum1 yg bodoh(repeat ayat die)expressed evrything in english tp byk gile slh kat grammar...OMG..klo dah melayu tu..and sedar diri x reti..pki je la bahasa melayu..ko la yg bodoh ni actually...adoiiiiii...........puas hati aku!!!!

6 comments:

daia Hidayah said...

saba najila..saba..heeee

Nand Nasyari said...

perghh..english dye lingkup ke..? walawei...
soh dye amek english 103 blik r ngn pn hawanum..kekekeekk x)

Unknown said...

daia : pompuan ni nak kena sunat agaknye..wahaahha..

nandayo : lingkup hbs2an dowh..sumpah..rupenye die stalk blog aku gak ah..muaakakaka...

putbest said...

gile emo beb!! chill. weh! pecite. aku mahu updatesssss. im back..! :p

Hafiz Yusof said...

garang ko ni

Unknown said...

put : ahaha..psl bnda2 cmni aku mmg emo..eyh.u're back??????????

embun d tgh mlm : aku mmg garang.maceh.