Followers

Pages

Thursday, February 24, 2011

Bile babi hutan ada di mane2.

krohh2~~~(tu ke bunyi babi?)

aku nk mencarut yg sgt dahsyat.tp tahan2.jgn mencarut ye najilaa.(tgn da ketar2) -_-"

klo korg lah kan sebagai perempuan..ape la sgt yg korg mintak dri BF korg????meh cni nk listkan.tggu korg ckp mcm lm plak nk tggu kan.nga marah ni.hehs..

1. setia!
2. jage hati kau!
3. pujuk n concern psl kau!
4. respect!

pape tah lg klo korg nk tmbh,amek je post ni,print screen and edit gune paint.boleh?gigih plak nk wat cmtu kn.pape je la.bkn aku yg nk menaip utk korg pn!(marah gile ni.sorry.huu..x mean.. ;(

mengikut situasi eden skang ni..eden nk 4 bnda tu je.x mntk lbey pn.bkn mintak beli taj mahal letak dlm umah pn.(muat plak?) O_o
so..bile aku x dpt ape yg aku nk tu..padehal bnda tu sng je aku nk dpt..aku marah la..ape la masalah lelaki zmn skang ni.klo nk kire mencarut..mmg dah byk anak vavi hutan jalan kt atas screen ni ha!demmit!!apsal mrh sgt ni??!!

korg nk taw x aku hbskan credit aku semate2 nk bg die dpt msg yg aku cuba sampaikan ni.last skali,air liur pn dibazirkan,credit mmg tggl 3sen je,n sia2 je aku fikir point nk counter.ngehs~~ape masalah aku?aku taw.bkn xtaw ye.aku taw ape mslh aku.mslh aku is aku xleh deal dgn perigi carik timba ni anymore!!!!!!!!!!(tp aku pelik np org dulu buat pepatah cmtu.apsal x buat kucing kejar anjing ke kn.perigi mn la ade kaki nk kejar timba.heng)

and skang ni..wpun pembaziran air liur dah sebanyak 3 baldi..tp aku xdpt pape faedah.yg aku dpt :

1. FYP progress report x siap.
2. credit hbs.
3. kusut kepale.
4. sampai skang x dpt tido lg.(mate dah mcm beruang)
5. sakit hati mcm vavi hutan!

BENCI KAU GILE VAVI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nasihat aku pada kau2 org yg bace.(kalau ade la yg bace)...men have their ego as their best friend or partner in crime i shud say.so..berhati2 lah ye.selamat termenung2 dan selamat x amalkan. O_o

4 comments:

::smaku:: said...

sabar nazer sabar. haha.

Unknown said...

mmg dah x boleh nk sbr ni yg vavi hutan beranak byk2 sampai melimpah kua dr laptop ni.demmit!

A'ai said...

aku xde bf..
xley nk komen..

AyesyaAhmad said...

nice entri! but lelaki memang macam tu.huhu sabar je la~ :))