Followers

Pages

Sunday, November 1, 2009

stop doin dis.. :(

3 hari berlalu..
tp dia x pernah hilang..
hadir setiap saat..
adakah saya gembira dgn apa yg terjadi skarang?
tidak.
saya..SERIK.BOSAN.RAGU2.X PERCAYA.LETIH.
saya serik sebab byk kali sgt dah jadi.
saya bosan sebab xd bnda laen ke nk buat selain bnda ni.
saya ragu2 sebab saya xtahu apa rancangan dia.
saya x percaya lg sebab dah selalu sgt kena tipu.
saya letih sebab saya penat sakit pasal bnda2 ni.
saya x boleh stop being sarcastic sbb saya haunted by everything dat happened.
saya dah tiada daya..dan saya tahu..ini akan berlaku lg..
jadi..saya nk biarkan je semua ni..m done working on this shit..
saya xnk buat ape2 selain tggu dan lihat.
biarkan apa yg mereka mahu kata..
saya tahu apa saya buat..
e n d
p/s : ada yg kata..mungkin kali ni dia x main2..tapi saya kata..dulu pun begitu..apa beza dulu dan sekarang..sama je kan???

No comments: