Followers

Pages

Friday, February 5, 2010

rambut oh rambut..bermacam rambut..


ini bukan kehilangan idea utk new post..ini semua sebab bila duduk termenung main pintal2 rambut..tiba2 terfikir..tah berapa byk dah la chemical kat rambut aku nih..haish~~~~ni antara gambar yang aku jumpa.some of em dah hilang lenyap ditelan si bedebah virus kurang ajar.semua gambar disusun mengikut tarikh ye.hoho...ade yg uploaded by lisya on FB..ni je yg aku ade..huhu..

ni zaman2 baru nk blaja ade fringe.huhu..lisya menjadi pendorong semangat each n every time i wanna do sumthin wit my hair.haha..

ni zaman2 rambut fridge pembaris.i dun really like dis hair.tp mase ni rambut aku masih sihat.huhu..

ni la rambut gothic.b4 rambut ni aku rebond satu kepala.tp disebabkan aku rase sume org pn dah wat rambut cmtu..so aku trus ke saloon the next 3 days tu to get the gothic hair cut.rare sket.haha.. ;p tp mase ni rambut ku dah start rosak. :(

setelah rambut gothic hampir musnah bentuk dan rupanya..i decided to just cut it off..ni la hasilnya.ramai yg kate aku lebih seswai rambut mcm ni. :)
setelah rambut 'cute' hampir musnah akibat rambut ori ku yg mula keluar seperti gambar di atas ni..sigh~~~aku mula buat berjinak2 dgn relaxing.

ni la hasilnya selepas relaxing. :) tp fringe ku masih fringe senget.dan sama panjang kat dpn.

bosan dgn fringe pjg..aku potong fringe straight pulak.ini la hasilnya.rambut pn mase ni jadi makin pendek. :)

gamba ni plak mase rambut dah pjg sket.fringe yg dlm previous pix tu dah pjg sket. :)


fuhh..byk..bersambung..
okeh.gamba dgn a'ai ni..mase ni..rambut sudah mula curly2..rambut dpn pn dah dipotong yg rebond tu tggl yg ori je.. :) aku agak suke rambut ni actually..tp seperti biasa..i couldn't stand the same hairstyle for a long period. ;p

bosan dgn hairstyle yg nmpk mcm org dulu..i decided to perm. :D

ini la hasilnya.hahaha.. ;D

selepas perm..aku berazam utk tidak mencemarkan rambut dgn chemical lagi.bertahan.cuba2.tp aku masih bosan.so aku cuba jaya dgn wig.haha..

dah mls nk lyn psl hal rambut..ni start era2 ikat rambut ke mana saja aku pergi.hahaha.. ;D

ikat lagi..

sumtimes aku biar je jadi mcm org asli.haha..

cukup bosan dgn segalanya.aku beli extension!!!!!dgn extension ini aku mampu curl kan rambut dan juge straight. :) ade yg kate cantek.ade yg kate nmpk fake.tp.....ADE AKU KESAH??? :D (ni version curly.haha)

ini version straight.naan kate aku nmpk bitchy berambut begini.hahaa.. ;D sekali lagi.. ADE AKU KESAH??? :D

ini image aku skarang.tp ini bkn permanent.rajin2 duk sorg2 dlm bilik..mula amek iron.straighten. :D aku selesa berambut begini but somehow..i refused to rebond or anythin.. :)
e n d

4 comments:

Nand Nasyari said...

aku ckp cmtu ea..? hahaha.. :P
aku ske rmbut ko time pix ko ngn beba tu... :P

Unknown said...

yela gile~~~~hahahah... ;p

aku x brp ske..hihi...

A'ai said...

babe...
lawak dowh pic ko time jdk owg asli tuh...
sumpah!!
aku dok xbenti bantai gelak dr td..
ahahhahaha

Unknown said...

babi pompuan nih,.hahahhaa...
at least aku brani la kan letak gamba tu..hahaha....