Followers

Pages

Wednesday, February 3, 2010

shooting video clip realiti dewi

start hari isnin..training starts at 4..hbs around 11 camtu..fuhh..blk..carik 6 psg baju..sebelum tu g beli boot putih kat sg wang..mcm org gile..dgn foundation yg dah hbs..haih~~
mlm tu tido lbey kurang kul 2.30am..aku kunci jam dlm kul 7.kononnya nk bgn setting rambut awal2.baru x rush.sekali jam tu lmbt 1jam daaaaa..maunye kul 8 baru terjaga.kl 9.30 dah nk grk.rambut x siap ape pn nie..huaa...aku bgn..mandi..scrub bdn..cuci rambut..blow,iron kasi straight..dum dam dum dam..9.20 baru siap.
trus ke kenaria.pick up si naz(die yg jadi tourist guide)then trus shoot ke batu 9.JELAS JUTA studio.kul 10.40 baru sampai.kenape?sbb sesat la..lagi mau tanye..huahuahua..
sampai2 je..dancer laen dah start make up.aku trus letak brg,bwk keluar senjata make up.walaaa...make2up2..haha..dan sarung lah first set nye baju..taraaaa~~~~~~~ (^_^)
ini legging merah sama baju cam ala2 dress gitu.legging merah ni actually beli dulu utk show ape tah.pastu x pnah pakai dah..ngehehe..
kebosanan menunggu alyah sampai..ngehh...

snap2 lagi...

alyah nga shoot ngn buzzen.aku punye la bwk skirt jeans biru..rupenye xleh pakai.naseb baek set laen bukan kaler biru.hahaah..

tgh acting2.aku sempat curi2 amek gamba.hoho

ni nga tuka set yg last.set b4 dis x sempat nk amek gamba.huhu..

ni last baju.baju b4 dis yg aku pkai ngn boot baru x smpt amek pn.huhu...

kak nana kate make up aku dah improve..heee.. :D

pose kat bag make up artist alyah.tgk rambut i nyah..setting sendiri tu taw..hoho.. ;p
e n d
p/s : nnt ade road tour ke sabah!!!!!!cool~~~~~hehe...

3 comments:

Nand Nasyari said...

kang kantoi kt mak ko cane../ hahah :P

Unknown said...

aku berdoa la x kantoi..ngehehe.. ;p

Wanturd™ said...

nampak lain gle ek bila make up..:)