Followers

Pages

Tuesday, June 1, 2010

sudah hampir gila dan patah2 tulang 4 kerat.

it's been crazy these few weeks...kitorg pindah umah baru..the same apartment je actually.same level plak tu.haha.but still,there tons of work to do.furniture sme kena beli.siyesly..byk gile duit hbs pindah umah.haih~~but last week was the craziest week ever.rase mcm x rehat lgsg.duhh..

aku x ingt sgt exactly tarikh2.tp yg pastinye ni la activity yg paling aku ingt.sbb mmg sgt pnt.sape nk ingt byk2.ngeh.da la da lame x update.org pn da naek muak bace latest post tu.hehe.

mula je pindah rumah..aku berjaya beli katil together wit the mattress.quite cheap.puas hati la sng ckp.then mula la proses membeli furniture2 laen.ini la hari yg aku rase mmg xle blah.tido da la lmbt.sbb ape pn x ingt.tibe2 bgn pg2 si dayah kejut trus g IKEA.mmg da plan pn nk g IKEA actually.aku je yg x terbangun.hehe.

smpi IKEA around 11 lbey aku rase.x ingt.naek kete dina.dgn harapan muat nk sumbat sme brg.ngeh.without breakfast..nk minum milo pn x smpt..kitorg start beli.yesszzaa~~~

ms dlm lift ni da rase mcm nk mati sbnarnye.lapa tu jgn ckp ah.tp ikut ckp boss..letak brg dulu bru bole mkn..tp cmne2 pnt pn smpt pose.kan kan???haha.. ;))

haaa..bkn nk berlagak taw post gamba resit ni..ini menunjukkan betapa byk la aku menitiskan air mata duit.heh~~~tp ni bkn aku sorg nye brg..kitorg 4 org.. ;p bile ckp camtu rase lega sket.hehe.

lepas g IKEA..kitorg x blk..kn teman si dina g interview kt KL lak.kete da sempit mcm ape tah.aku mmg terbaring je la kt blakang.kaki hilang.tp xde la truk pn.selesa je.hehe.sementara tggu dina hbs interview..kitorg melepak kt starbucks jap.tu je pn tmpt yg plg menarik.heh.

puas menghabiskan mase..dina pn hbs interview..pastu kitorg blk..diorg bole la sronok tido..aku ni haa da janji ngn dak2 ni nk jamm..adeh~~penat..tp diorg nye psl..last week aku da x g.mls kn marah lagi.xpela penat kejap..kitorg jamm kt bangi je pn.. :) nmpk x gamba kepala tercabut tu akibat head banging telampau..haa..tu lagu candy tu.cirit nyanyi.hahaha..

keesokan mlmnye aku kn g dinner sama parents kt sime darby convention center.mls actually nk g.sbb cm penat x berenti.tp g gak sbb nk dpt mkn free.haha. ;p

nk dijadikan cerita yg lebih hebat dan gempak..diorg ni wat surprise plak mase dinner tu.Rossa dtg.aku terkejut beruk gak la.jakun..bese la..hehe..cantek sgt die.. :D rossa nyanyi lagu ayat2 cinta dgn satu lagi aku x ingt ape lagu die.

weekend nye plak aku blk umah..ingt bole rehat..lupe lak kn siapkan hantaran..OMG..penatnye..pengsan...ni gamba salah satu hantaran..hurm..no comment..huhu..

buat sndri kayh sme ni.. :D

kesimpulannye..mmg aku rase mcm nk mati..haih~~naseb baek x gila..hahaha...dis week pn mcm org gile gak.tp dis week byk pektis..kat studio lg.ade new student registration day.budak2 ssp nk g Rome dah.aku yg cuak.costume sme da amek..hurm..post itu akan diupdate nnt ye..ni nk kn tido..esok pg kn bgn..pegi menolong. :D

tata baby baby~~mwahhh3~~hahaha.. ;p

p/s : dah gemok~~damn it! -_-"

No comments: