Followers

Pages

Saturday, June 13, 2009

Dance Evolution!!!!!!
dah lame aku x menghapdate blog aku nih.
malas sbnarnye.n xd masa.
hahaha..
Last week pada hari ahad..crew Dance Evolution 09 telah membuat percubaan mematahkan kaki mereka dengan berdiri sepanjang hari di BB...kitorang start distribute flyers kul 12++ kot.tah.x ingt lak.haha...


hari sgt panas.aku sgt berpeluh2.sebelum gerak ke BB,kami ke Serdang dulu.Nak laminate tag utk crew.haha..gila last minute.adeh...tp xpe...nasib baik tag lawa.credits to faris n bob n aku.hihi.. ;p
merata2 jalan di kawasan BB.kami decide nk masuk dlm Sungei Wang---(aku cam dah x sedap hati.setau aku nk distribute kt tmpt camtuh kena ada permission.xpela.blasah je.).Lama jugak duk sekelompok.kitorg decide nk pecah.aku duk tingkat lain,man tingkat lain,faris pn tingkat lain.
aku dah distribute byk gak ah..smpi la................



"adik,dari mana ni?"
"err.....dari Uniten.kenapa bang?"
(aku dah taw dah kenapa snarnye.haha.tp buat2 innocent.)
"ade org dah report ni.awak x boleh distribute kat cni unless awak ade permission"
damn......maluuuu.......
dia terus membebel..
"awak bygkan awak ada rumah..pastu tba2 ade org pecah msk rumah awak.ape awak rase?"
"errr....marah?"
(haha...ckp je la ko nk suh aku chow..kan sng...siap nk bg ideologi..taik ayam btul)
"okay.bape org lg ade dgn awak nih?"
"2"
(padehal 3.hahahaha)
"kuar sekarang ye.xleh distribute kat cni.."
(dah la bang...byk kali sgt ni...)
aku pn chow.xleh blah tul abg2 besar tu.aku ke tgkt atas.ajak man chow.carik faris x jumpe2.hm..tggu kat luar je la.tggu lame sket.zul pn dtg.dgn kawan die.pi'e.
first time jumpe die.aku trus buat teori sndri.
(aku ase sme org name pi'e mmg muke cmni ah.hahhaa)
sbb kwn aku name pi'e..camtu gak lbey kurang muke die...
kami truskan perjalanan dan kerja yg membahangkan dan memenatkan.
pastu break jap.makan kat Kitaro.
then zul pn balik.tggl lah aku,man n faris.
kitorg decide nk ke Bangsar pulak.ctu havoc.
sesampainya di sana...pergh....lengang..
skt hati sbnarnye.haha...tp buang masa je skt2 hati nih.baik aku g mehboob(btul ke?)
mkn tandoori naan.(man yg ckp sedap.mmg sedap pn!haha)
lepas mkn..balik...
fuhh...penatnya hari ahad tu.....huhu
biasanya hari ahad aku pnt jln2 shopping atau window shopping..hari ahad haritu...mmg penat die laen mcm..
man sian tgk aku pnt sgt aritu mase distribute tgh hari buta tu.
pastu die ckp
"cube bygkan u tgh shopping.msti x pnt"
hahhaa...shopping ade aircond..ni mane de..
tp camne2 pn..at least aku dah distribute...
kan?
congrats crew DE09!
:)

ni tag crew.cantek kan? :D

No comments: