Followers

Pages

Saturday, June 27, 2009

Michael Jackson-MJ-Mikhail


27 JUNE 2009

Michael Jackson(MJ) telah meninggal dunia akibat serangan jantung.aku,walaupun bukan big fan of MJ,turut rasa sedih and terkejut at the same time.sbb MJ meninggal secara tiba2.His condition was great as reported by his men during the preparation for his last tour which was supposed to be in London,8th JULY 2009.haih..klo x dah dpt tgk dah comeback MJ.malangnye,tuhan lebih menyayangi dia.aku sbnarnye x taw pn psl berita ni.tp hari ni kebetulan aku bgn pn awal(tu pn sbb nk anta kete aku g workshop)bkk je radio,sumenye lagu MJ.aku pn wondering lah jugak.ingtkan bday MJ(sengal btul.haha)tibe2 mr hazman sent me a msg.

"Morning :) n holy crap..michael jackson just died of cardiac arrest..its on cnn.."
die ssh nk bgn pagi.tbe2 hari MJ pass away ni lah die bgn awal.haha...

aku cam "oooo...no wonder la...."

haih...legend MJ..xd tolok bandingnye.aku trus bkk youtube.tgk blk video2 lame MJ.

nk upload video kt cni mmg mls.so aku bg link je la.hehe..
http://www.youtube.com/watch?v=ZzO5qk2xozU (ni hari die announce bout the comeback)

aku sedikit terharu dgn cara dia layan fans..sgt baik...(dah xd baru nk terharu..haha..biasa a tu)

x pnah2 aku tggu buletin utama.biasanya klo buletin utama nk start msti aku lari.buat bnda lain.online contohnya.tp since MJ kesayangan semua umat manusia di dunia ni except org asli(skang org asli pn dah knal siti nurhaliza.xkn la MJ diorg x knal.heh)meninggal dunia,aku tggu je every news yg pop-up kt tv tuh.amazing kan impact si MJ nih.the whole world was waitin 4 his comeback.all of a sudden,instead of giving us his comeback,he gave us the news of his not-coming-back-at-all.haih..he's a pop star.the legend can never be replaced.okay2..dah..aku ter-emo plak.


hakikatnya..hari ni..aku asek terbayang video2 die peluk fans die tu je..hehe... ;p

MJ..rest in peace..moga allah lindungi dia selalu(dia islam kan..aku hope aku x slh)

if aku dpt msk syurga..aku nk mintak dgn tuhan..nk jumpe MJ.hehe...(ok cukup.da mengarut.kang x pasal2 kena panah petir)


post aku hari ni is specially dedicated to MICHAEL JACKSON.hukhuk... (T_T)

No comments: