Followers

Pages

Thursday, June 25, 2009

owh ini cerita sabtu lepas.

WIND ORCHESTRA SBP AT PICC


hari sabtu..tepat jam 10 pagi aku bertolak dari melaka.the weather was good at first.sampai je kat seremban hujan pn turun dgn hebatnye.seperti gambar di atas.aku dah cuak.kete aku ni bkn elok sgt klo time ujan.ngeh.
sampai bangi..aku tggu laling ngn member die,ANIS(aku ingtkan die pompuan..ahahah)lepas jumpe anis,kitorg gerak ke upten.mau jumpe carie.then jumpe zul kat sane.aku mkn jap.lepak lame sgt kot.kitorg gerak after 2.orchest starts at 2.30.heh.sampai je PICC,member laling lg sorg call.AMIR.owh die marah rupenye.sbb laling x btaw die jd g orchest.ahahaha.....last skali amir dtg PICC.kitorg melepak kat PICC,aku jumpe dak2 skolah aku,cikgu azam(cikgu band n koir aku)die ingt name penuh aku eyh.
"hah.awak.NAZIRA ABIDIN" berserta gelak yg mcm setan.cess..
event hbs lmbt gak la..lps tu melepak kt mamak gado..
"hah,g mamak ni..msti rase cm artis.sbb diorg sme berebut2 nk tarik korg."
haha..

budak koleq perform
aku sempat mencuri2 bunga dan buku orchest.berkomplot bersama zul.hahahaha

nampak bekerjaya x?hahaha...

lepas event hbs,lepas pelak kat mamak gado,kitorg decide g tgk drag me to hell.ajak sume org.tp malangnye amir x dpt ikut.ape tah alasan die.hehe..yg g,aku,laling,anis and zul.cite tu boleh thn la mule2..tp da smpi yg last2 tu mcm scary movie pulak.ahhahaa.....klaka2...lepas tgk movie,aku n laling menghantar anis blk s.alam.pergh..sesat bkn maen lg.si anis ni x ingt jln rupenye.wahahahaha...tp xpe...sbb bkn aku yg drive.ngehehe..
(^_^)

No comments: