Followers

Pages

Thursday, July 23, 2009

awesome weeeeeeeeekends!!!!!!!!! (^_^)

ini kejadian sabtu 2 minggu lepas~
aku n my girlfriends ke KL..mane lg..area BB..sungei wang..pavi..blablabla..kat sungei wang kitorg terjumpa kdai WIG.aku n dayah pn menggedik try WIG2 yg ade..ngehehe..2 wig 10 hengget..mcm membazir..tp bile aku tgh x stabil..duit aku mmg cepat je melayang...so marilah layangkan duit..hehe..
ni rambut wavy2..haha...bile la rambutku nk panjang sampai segini.. -_-'
ni pose dari side dpn.hehe..sesuai x? ;p
selepas seharian berjalan..kitorang melepak kat starbucks BB..da lame aku x rase espresso frap..bazir duit lagi..heh.
ini pula kejadian sabtu lepas..
seperti yg telah dirancang..kitorg ade show kt pandan indah..show selama 22 minit tanpa henti..first aku menari selama tu dowh...mase menari peluh menitik2 mcm air hujan..ahahaha...korg try la sndri la..baru taw..hehe...
aku sgt ske baju ni..korset tu plg favourite.hehe...aku baru taw ikat sampin double camne.. -_-' tenkiu k.farah.. :)
lagi satu bnde yg aku ske is make up nye...huhu...make up tu x sempat woh nk blaja..ahahaha...xpe..nnt try test sndri..hihi.. :D

well...tu sebahagian dri activity aku setiap weekend..ade gak activity laen..tp..xleh didedahkan..ahahaha..so..aku rase ckp lah 2 weeks ni aku merosakkan diri aku sndri..cukup la aku membebankan diri aku dgn masalah2..cukup utk evrythin..settle down..yg nk pergi tu biar kan saja dia pergi..yang mahu stay bersama aku..silalah stay..aku alu2kan kedatangan korg.. -_-' (sape je la yg nk dtg..heh)

THE DO'S AND DONT'S...

aku harus terus berfikiran waras..

harus elakkan hobi aku yg ske perasan..(aku sgt suke perasan!!!!!!padahal dia xd pape pn!!duhh!!!)

elakkan berfikiran negative..

pedulikan ape yg org sekeliling ckp..(if amek port..msti aku da msk hospital skt jiwa skang)

sentiasa penuhi jadual harian so dat xd mase utk aku mengelamun..

jgn fikirkan mase2 bahagia..(sgt sakit bile ingt sme bnda tu..)

buang segala2nya yg berkaitan dgn dia...

em..rasanya dah cukup kot..aku akan buat mane yg mampu..aku kena move on..hal dah kacau bilau between me n my frenz..dgn dia xyah ckp la kan.. -_-' heh..sudah2 la tu jadi perempuan bodoh..jgn expect pape dah..penat ber-expect2 ni..kan??sigh~

move on la najilaa~~chaiyok2!!!!

3 comments:

Rizdiahk Nahraf said...

gile murah wig tu..belanja aku satu. alang2 duit ko melayang, baik ko taja aku je beli belah.

Unknown said...

wig tu aku x beli lah!aku pakai je..ngeh..ala2 sewa la..ko nk pakai apehal..nyah~hahaha

A'ai said...

go gurl!!
never say never...