Followers

Pages

Thursday, July 2, 2009

hari yang betul-betul gelap

kamu..
saya tidak bermaksud..
mungkin ada miscom between us..
saya ingat DIA sudah selesai..
kamu..
saya fikir tentang kamu..
saya ambil berat tentang kamu..
juga si DIA..
telah saya tanyakan khabarnya..
mungkin terlepas di mana-mana..
maafkan saya..
kamu..
saya bodoh.
saya pekak.
saya tidak sempurna.
saya selalu terlepas pandang.
saya memang bodoh.
kamu..
apa yang boleh saya lakukan untuk tebus semua ni?
kamu..
saya faham kamu tertekan..
mungkin tidak mahu menoleh sedikit pun ke arah saya..
mungkin perlu saya dan kamu bertemu..
solve semua perkara??
kamu..
i remember di tasik,saya dan kamu..
ingat apa yang kita lalui masa tu?
selepas..sebelum..segala-galanya?
PRECIOUS....(T_T)
kamu..
saya sorry...
saya sangat sangat sangat sangat sorry..
kamu..
love u..always...

No comments: