Followers

Pages

Friday, July 3, 2009

owh.hari terakhir di rumah!

1) hari ni hari last.mlm last.sepatutnye aku diberi sedikit privacy dgn bilik aku nih.boleh lak ade org dtg menyebok tdo cni lak.pergh..aku amat marah la kan yg sebenarnye.ngeh.tp nk wat cmne.terpakse je la akur walaupun hakikatnya aku nk jeling2 sambil tendang2 kerusi dpn die.ngeh.sudah lah malam2 ku dipenuhi racau.hbs lah die mlm ni.hbs lah aku jugak.sbb mesti die report je kat mama aku racau2.ahhh...bia ah..
2) esok mau pergi wedding.aku ke s.alam dgn seri.si limah n semak x dgr cite pn.xmo g la tu kot.hurm..pas wedding ade benda yg perlu aku settle.aku dah doa byk2..solat byk2..moga2 tuhan kuatkan hati aku
esok.terima ape saje yg jadi dgn hati yg terbuka.moga2 DIA beri aku semangat untuk terus gagah berdiri.air mata dah kering.x sanggup lagi aku tgk semua msg2 yg lepas.biarlah.ape yg dah berlalu.kite biarkan aje.(ye2 je aku nih.ngeh.)moga2 esok hari cerah pula untuk aku.
3) owh.esk mahu ke klinik.aku tak sakit.cek la kt mane2 pn.xd ape.aku mau jumpe doc yg boleh cek sakit yg ada kena mengena dgn hati dan perasaan.x kesah lah berapa byk aku kn byr.tp aku ase aku perlu ubat penenang(mcm michael jackson plak.jgn aku mati dah la eyh?)kenapa perlu ubat penenang?sbb aku dah kena penyakit xboleh tido.HAHAHAHAHAHA...TAHNIAH.ape yg aku harap tidak berlaku,sedang berlaku sekarang nih.
4) mungkin penaipan kali ini nampak agak gila.hakikatnya..aku gila sedikit.sedikit aja.aku cuba untuk memberinya sedikit ruang.owh.hari ini aku berjaya.wpun aku beri dia sedikit masa,(alone time)tp aku masih mengharapkan sesuatu.walaupun dah diwarning,(dun expect anything.)aku masih berharap.coz i've been waiting 4 a miracle..
5) mase dulu..sebelum aku besame dia..aku sgt berharap pada miracle.owh..lame aku tggu dpt gak...tp skrang?ape dah jadi?haih..berserah aje pada takdir..aku akan mencuba selagi terdaya...wpun dia maybe dah buang aku trus..sigh~~~~
6) tolong doa same2...moga2 saya berjaya esok...
owh..jumpa anda di Uniten..
;)

No comments: