Followers

Pages

Friday, July 3, 2009

owh...m feeling it..again...haih...

i got no where to turn to..accept u..blog sejati nih.ngeh.
woke up at 8.30am.mimpi ada sedikit indah.
hajat di hati nk tido blk.tp........
arrrhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ape yg aku ase dulu..die dah dtg blk!!!!!!!!!!!!!!
aku dah xleh nk lelap!!
byk sgt benda dlm kepale..
bile da tdo..n if aku terjage jap je...xyah la berangan nk tutup mata blk...
gosh...
help me wit dis...
bile berborak dgn org..konon2nya dgr..tp hakikatnye..
otak merewang..teringt blk sume2 bnda..
"ape die buat?"
"camne nk buat ni?"
"dah xleh slamat ke?"
"nape la aku bodo sgt nih!!!!"
wat do i do now????????????????????
rasenye mcm nk gila..
rasanya mcm nk amek pisau..toreh2 tgn sndri..
but that won't change anythin..dpt scars ade lah..
aku lebih banyak termenung..
mama dah perasan.ape lg..xkn nk ckp bnda btul..
menipu lagi..x pasal2 je buat dosa2 bodoh.
ngeh.
aku hope leh settle bnda ni and maybe back to normal.
m willing to do anythin..
i repeat..anything...
sigh~~
owh anyway..aku benci facebook!!!!!!

No comments: