Followers

Pages

Wednesday, July 8, 2009

dari MELAKA ke UNITEN ke S.ALAM ke merata2..hehe...

PERJALANAN BERMULA DARI MELAKA...
dalam perjalanan ke uniten..aku bertembung dgn kereta aku yg dulu.sebelum savvy..huu....rindu plak.masih xd perubahan nampaknye. masih silver seperti dulu..masih normal..
:)
bertolak ke s.alam.kakak amy kawen.bkn amy eyh.dak2 stf sme dtg..aku pn join..huhu...d wedding was superb..makanan pn sedap..tp perjalanan ke wedding tu..adeh...dgn sesat2nye lagi..nak amek si seri..bkn maen ssh lg..haha...sme flyover aku lalu..ngehehe..dlm kete da lapa sgt..smpi seri ckp, "aku x kire.aku xnk salam parents die.nk trus serbu makanan."ngeh.seri x senonoh.pape pn..aku sronok sbb jumpe ramai gak la dak2 skolah..huhu..
selepas s.alam..destinasi berikutnya..ALAMANDA.dah mcm umah no2 aku ase.haha.beli brg2 umah jap.sedang2 aku jln dalam carrefour tu leh lak ade promotion cereal fitnesse.btul ke eja?heh..lantak.aku dgn rakusnya nk membeli sbb dpt CD menari.hehe..menari sambil bersenam..duit dah nk hbs pn x sdr diri lg.ngehehe..lps beli ada ujian kesihatan..owh yea..aku dah check..semuanya baik..yg paling hebat..aku..UNDERWEIGHT!!!!!!! (^_^)
ni counter kesihatan..lisya tgh check..
ini pula jari aku yg telah dicucuk2 oleh makcik yg heartless..bila aku tanya..
"makcik,sakit x?"
"alaaaaaahai dik..beranak lagi sekat...."
-_-'
adeh..saye x penah beranak plak makcik
..
lepas kejadian berdarah di carrefour..aku n lisya ke skinfood.lisya beli ape tah.aku mls nk pki skin food.sbb dah hampir sengkek..hehe..
owh selepas ke carrefour..aku terkejar2 mengejar masa dan kawan2 aku yg sedang menunggu.naan dah anta msg mak die nga bebel kt umah.tandanya suh kitorg pick up die cpt la tu.hhaha..a'ai tunggu aku since pkl 3 lbey..hahaha..pkl 5.45 bru aku muncul..lalala...sori ye yunk..hehe..smpi je kat nilai..kitorg pick up naan.lepak kt kedai dekat2 je.mls nk g jauh2..alasan?sbb nk nnt nk kena anta budak naan ni.jauh.malas.hehe..tu la..sape suh kua uniten awal2.hehe..melepak smpi kul bape tah.x ingt dunia.surau dah memanggil2..suh smayang.haha..cerita ceriti..psl prob masing2..tp mcm biasa..no solution.tp at least..lps gak burden sket2..kan? =) haih~~ sayang korang!! =)
hurm..itu adelah hari2 sebelum sem bermula..byk gak dugaan yg perlu aku hadapi.boleh tahan hebat.mls nk hurai kt cni..walaupun aku x dpt nk handle dgn elok..tp..arhh..abaikan..haha..anyway..sem baru dah start..aku ade perasaan baru ke kelas..kalau dulu..perasaan mls..skarang..perasaan takut..adehh....sbb lecturer semuanya garang..mati la den..tp xpe..azam baru yeh...hehe..awal2 sem..semua org pn ada azam baru..haha..byk yg perlu dihadap..byk yg perlu diselesaikan..sigh~~~
tp xpe..chaiyok najilaa..msti boleh!!!
(^_^)

2 comments:

Nand Nasyari said...

ko yg lmbt snarnye kan..?
ciss najila..hahahah :P

Unknown said...

fine...mmg la aku yg lambat...hehehe....
;p
sowi la yunk..
:D