Followers

Pages

Thursday, April 29, 2010

korg boikot aku ey?

haaa...nape status aku cenggitu?
sbb saje je..
aku rase blog aku ni mcm x mendapat smbutan hangat cam blog2 org laen.
mungkin kn blaja lg camne nk bg blog jadi lbey menarik.hoho. ;p

bosan la idup.pas ajar budak2 ssp xd keje dah.xtaw dah nk wat pe.
bln 6 ade planning baek punya nk ke redang!woohooo!!!
tp xtaw lg..masih dlm perancangan..heee...

yg penting skang..aku rase hidup aku complete!
adakah hidup anda complete skang ni rakan2 seperjuangan?

:D

5 comments:

daia Hidayah said...

ala, merendah diri plak der..
nymph nyah!

Unknown said...

merendah diri kejadahnye...huaaaa...
sejak bile ko jadi nyah?hohoho.. ;p

Momoe said...

at least follower ko lagi ramai dari aku! T_T hahaha

A'ai said...

jeles i tau!!

Unknown said...

momoe : hahahahaa...ye meh?blog ko best gile kot bace!esp klo pasal ko nye sugar glider tu.haha. ;00

a'ai : ape la yg ade pd aku smpai ko nk jeles..hoho.. ;p