Followers

Pages

Monday, May 17, 2010

rasa nk sepak diri sendiri

bangun pagi ni seperti selalu dikejutkan dengan panggilan budak kurus utk subuh.
pagi tadi bangun dengan keadaan yg x berapa nk okay.tp trus call budak kurus suh die bgn.
i duno why.mood swing maybe?
tp x period pn.

after subuh tido blk as usual.
n i had a dream.
n he's in it.
aku heran.aku dah x fikir pasal ko dah.
perlu la ko muncul dlm mimpi?heng~~
walaupun mainan syaitan..but still..mimpi sebodoh itu boleh merosakkan my whole day.

bgn dari tido yg pjg tepat jam11.45am.
itu lg 15 mnt matahari nk terpacak atas kepala.
ingt nk sambung tido blk.yela.bilik sejuk.memang x rasa pn nk bangun.
tp aku gagahkan jugak.
sebab adik aku skip school today dgn alasan malas nk celebrate hari guru.
WTH? tp fikir2 blk ade btulnye.malas nk ulas panjang lebar.

dah tengah hari ni.
kena mandi.
masa mandi pun banyak dihabiskan dgn termenung.
teringat semula kisah2 lama.
satu je konklusi yg boleh diconclude.heh.. -_-"
wat a waste..sia2 aku berhabis masa aku utk ko.

tp semua ni mengajar.at least aku lebih berhati2.

lepas ketermenungan selepas permandian.. -_-"
makan dan..here i am.creating a post yg xd motif langsung.

tibe2 rasa nak tulis psl ym.
ade satu mlm aku di rumah sewa..
menunggu si kurus pulang.he said he'd text me whenever he reached home.
tiba2 die buzz aku di ym dan type "will u remember me?"
think u know ape yg aku jawab.

ym berterusan dan dia menyamar menjadi kawan dia yg aku x knal pn.
mula2 aku berlagak cool.layankan aje..
tp lame2 rasa mcm mmg aku bukan tgh ym dgn si kurus pn.
mula rasa cuak.tkt dipanggil perempuan yg curang dan gatal.
sbb aku dah bg number telefon aku.
tp sebelum tu i've given him si kurus nye fon number.

last2 cuak sgt..i called si kurus.

cessss...buat cuak je.pandai btul berlakon.
tertipu dah aku.

di saat aku tgh create post ni.
mata rasa x boleh bukak sgt.biasalah.baru lps mkn.
perut senang,da kenyang.
mata ni da mule melibas2 dah ekor syaitan ni.

oh.utk pengetahuan anda.
aku jadi babysitter utk smlm,arini n pagi esok.sbb parents aku g penang,perak,singapore.haih.
mmg bosan.papa suruh g ofis.tp aku mls.
sbb ape?sbb nnt spaq je lbey.buat keje nye x.

kesimpulannye..
aku bosan ni tuhan je taw.
tp ade satu berita baik.
aku dpt job lagi.
ajar budak skola lg.
tp kali ni traditional sbb diorg nk bwk tarian ni ke Rome.

3 lagu yg bakal di choreograph which is
  1. Kurik Kundi
  2. Watimang Landak
  3. Asmaradana
  4. Enjut

nnt aku nk suggest la lagu baru.ape la buat lagu semua lagu lame2.heh~

anyway..wish me luck!

e n d

p/s : competition street dance at youth festival this 28th!jemput dtg beramai2~ ;)

2 comments:

Nand Nasyari said...

gile! abaikan..btpe igt blik..adoyai..~

Unknown said...

masalahnye aku tbe2 temimpi la gile!!!!!