Followers

Pages

Thursday, August 20, 2009

3 tombak datang berderet..

tombak no 1 : Numec test 1 : 5.30pm - 6.30pm

tombak no 2 : fluid test 1 : 6.30pm - 7.30pm(amek ko tombak neh.)

tombak no 3 : TOM midterm : 8pm - 10pm

antara option yang ada untuk elak tombak :

a) lari terjun bangunan.

b) pura2 kena H1N1 (tp still kn amek make up test)

c) goda2 prof zamri suh bg gred A trus. (nak goda hafiz x sanggup.garang sgt.prof baek~hehe..)

d) hadap je.study kuat2!

-------setelah sehari,5jam dan 32 saat berfikir..aku rase nk try goda2 hafiz dulu..klo x berjaya baru goda prof.wehehe..

-------setelah 2hari,8jam dan 50 saat berfikir..baik aku study kuat2!hahahaha...chaiyok najilaa!buktikan pada diri sendiri yang anda boleh berjaya!!hahahahahaha...

so hari ni..aku dah study kuat2..akibatnye..lapar sepanjang masa..otak pening2..tengkuk lenguh..serabut..makan mee goreng dgn lahap.n x tgk fon lgsg.sepanjang hari.sampai la skang ni.heh.spatutnye skang ni aku rest jap.tdo ke.isap rokok ke..hehe..tp masalahnye...blog ni tarik jari2 aku ke lappy..adeh~nk wat cmne..aku tiada daya..blog punya hasutan lg kuat dowh~sumpah..lalala (*_*)

chaiyok najilaa!!!!!mari menghadap 3 test esok dgn jayanya!!dan bersedia untuk mengalami kekejangan otak!

p/s : moge2 najilaa dapat buat dgn cemerlang esok utk ketiga2 paper ye..aminn~~~ (dgn membaca ayat ni..secara x lgsg readers dah doakan saye..maceh eyh... (^_^)

4 comments:

talkinpumpkin said...

haha gile lah! saye test malam ni. wuhu! gudluck.

A'ai said...

pttlah aku msg xbalas!
siot!
babe, next week pecite? on x? ahaks~

Afra Yuri said...

hey najila!ur name like my sis najla haha.
found ur blog kat nands.
jom exchange link!

Unknown said...

arra : gud luc k utk sme paper yeh!!!chaiyok2!! :D

a'ai : next week?ntah a..kn plan btul2 woh..huu..

afra yuri : saye sudah link ke bloggie kamu..hee..