Followers

Pages

Tuesday, August 25, 2009

ape eyh?owh..miserable!!!

semenjak hari ahad..cycle hidup aku dah x btul.eyh,since sabtu..2nd day puasa aku berbuka dgn 5 suap nasik lemak je..selebihnya aku suh Armand hbskan.then,hari2 pn tido kul 5am..gilak!!
aritu bergolek2 di umah fariz since pkl 2 lbey..sampai kul 4.aku masih xleh lelap.pastu trus gerak ke uniten.haih~masalah..masalah ni berterusan smpi hari isnin.buktinya.hari isnin aku skip klas dri pkl 9 smpi 12.pergh~~mmg gilak!aku g klas start kul 2 sampai 4 je(mase aku nk g klas tu nmpk dia pakai baju hijau menuju ke kereta.tp spt yg tlah diberitahu..aku stay away..)

selepas kelas :
4.00pm : tmn zaki cuci gamba dan trus ke bazaar putra.(mase kt bazaar..ade gak terkeluar ceramah dri mr Zaki..fikir2 blk..ade btulnye jugak..)
lepas zaki chow,aku sorg2 di bazaar..ramai btul jumpe manusia yg tanya psl 'dia'..sigh~
6.15pm : ketibaan fizi dan zafi d bazaar. (lisya xjd dtg.bf die tbe2 wat surprise nk buke ngn die.haha)
7.24pm : buke kt upten bersama fizi..

lepas buke,aku n fizi kena siapkan project TOM..so,off ke mcD..sampai je kat mcD..aku nmpk NIK.aku kt dlm mcD.NIK kt luar.nga study measurement..aku kuarkan fon and trus dial num NIK.

NIK : helo2? (sambil pusing2 cari aku)
NAJILAA : hah..nmpk x?aku la..(sengih2..cam kerang busuk..org2 kt mcD tu sme tgk je..haha)
NIK : ooo...nmpk2...(trus letak)

tbe2 NIK pusing..bg aku bahasa isyarat..

"^$^*((*)$##^*"-----------translation:mane botak?

aku blas ngn bahasa isyarat gak..

"%#%&*(((()^##$"----------translation:tido kt umah...

lps tu..kitorg move ke lua..duk sblah meja nik..tbe2 nik beli bubur mcD..

NIK : si botak mane?maen game ke tido kt umah??hahah...

NAJILAA : tido a tu..

NIK : die xd exam ke?

NAJILAA : xd..aritu sabtu die ade static..pastu xd da kot...

.............

nape x btaw je yang......
em...aku fikir2 blk..bia la die taw sndri..
kan?

-end-

p/s : i am trying my level best to stay away..

nota tapak kaki : aku baru taw zaki pakai gigi palsu..*wink!* ;D

No comments: