Followers

Pages

Wednesday, August 26, 2009

miserable #2

hari selasa.
condition : gile babi penat sbb x sahur.

firstly..aku nk ckp aku amat penat sbb mlm smlm aku hanya mkn beberapa suap nasi mase buka.n dgn hebatnye aku x bgn sahur!!!!damn it..disertai mimpi2 yg pelik lg..adoi..tlgla..xske mimpi tu..

tp..arini aku berjaya mengharungi semua kelas 'mengelamun' kecuali kelas MOM(kul 9..da 4 kali aku skip klas ni.mati..)

Lab aku...bermasalah sket..smpi aku tepakse call nandayo..tp overall..ok la..bole thn..tp ade bnda menarik mau dikongsi..hahaha...si pak arab yg dulu satu kelas material n graphics ngn aku started the conversation..

PAK ARAB : hey,u n him?(sambil point kt tmpt lepak kt lua lab)r u brother n sister?
NAJILAA : (aku tgk jari die menuding kemane..owh..dia.sah dia.mane de org laen dah)huh?????????me n him?
PAK ARAB : yea..u n him..d one in stripe shirt..
NAJILAA : nooooooooooooooooooooooo................y'd u say dat?
PAK ARAB : because u two look alike..

lol..pak arab ni buta agaknye..laen sgt2 kot!!!!!!!!!!!!!!!fatihah yg turut dgr conversation tu ckp pak arab tu sengal.watever...
lepas lab..aku trus cabut blk murni..ingtkn leh tido2 jap.tbe2 je ina ajak g buka ngn schoolmate aku ramai2..tanpa ragu2 aku trus call ****..ajak **** skali memandangkan td die ade jumpe aku kt lift..ajak g IKANO.hoho..cun sgt dah tu..pas buke leh trus ke IKANO.sementara tggu ****..smpt aku berfesbuking.ahaha..kate femes..kena la bz ngn fesbuk!nguehehehe.. ;p (aku da x bkk profile org skang ni..which is a good thing..sbb kurang sket damage yg aku wat.)

menunggu si **** hbs klas..kul 6..aku berasar jp wpun kelam kabut.then trus chow.mandi pn x smpt.ups!haha..kami trus menuju ke sunway..ina follow blakang ngn Didi..sampai ke destinasi which is Nasi Ayam Penyet..(aku pn x sure name die.tp yg pasti ade penyet)haha..msk je kedai..

"apsal xd dak STF seko pn?"(aku da mula pjgkan leher yg da sedia jinjang ni..hahahahahaha.. ;D)

setelah lenguh leher,last skali Didi n Ina btaw maybe ade satu lg kedai 'penyet' sbb anum ckp die kt ujung2.cari mcD,msti jumpe..okeh.ikut teori tu..parking aku xnk pulak jauh nk mati kan dari outlet 'penyet' yg second tu.haha..

sampai je kat kedai 'penyet' tu..wah~mau 4 meja..meriah!mari mula buat kecoh.batuk n skt tekak aku tbe2 lenyap!muahaha...sronok!dpt borak ngn sme org..tp plg xle blah..si ayyat..

AYYAT : (sambil buat gaya dan nada nk bg satu kedai dgr suara die)nazira jahat gile dowh mase skolah..aku ingt lagi die la yg conteng kt buku aku!ckp aku org plg pelik dlm skolah tu selepas Aidzeera Ahmad!!!!(fyi,Aidzeera tu schoolmate kitorg gak..n die sgt extra pelik ms skola dulu.so aku ltk ayyat ranking no 2.hehe.)
NAJILAA : hoi!ko da ckp bnda ni aritu la dowh!mane de!!!!huu..(aku ase nk pelempang je ayyat mase tu sbb reveal d dark side of me..aku mstila nk nmpk baek sentiase..ngeheheh..)

hakikatnya...aku x pnah ingt aku pnah conteng mcm tu kt buku ayyat.sian die.hahaahha..

pesta buka puasa bermula..aku mkn ikan kembung sambal.since nama kedai die penyet.aku ingtkan sme makanan akan dtg dgn bentuk plg leper.tp sangkaan gua meleset.ikan kembung tu sgt besar dan kembung.gemok,pjg.heh.sehinggakan aku pn x hbs mkn.owh,tu da jadi perkara biasa since puasa dah start nih.tbe2 ina tanye.anum pn.

INA : mane bf ko nazira?
NAJILAA : da tamat kisah la.
INA : uik,bkn haritu bru ke?
NAJILAA : tu la..
perbualan aku dan ina tamat di situ sahaja.

ANUM : teman aku basuh tgn!
NAJILAA : duh..perlu ke tmn?satu meter pn x smpi.huhu..
ANUM : (aku x ingt die tanye camne..tp die ade tanye psl si dia)
NAJILAA : da kepish.
ANUM : uik.apsal?
NAJILAA : ade la..aku wat hal..
ANUM : hal ape?nnt la aku cite..byk sgt..huhu..
NAJILAA : ko pehal pakai baju kurong?gile sopan?!!hahahaha..
ANUM : mamat yg aku ske tu advice aku pki baju kurong time bulan pose..lg sopan...(berkesan btul nasihat seseorang yg dipuja kan?hahahaha..)

lps mkn,aku bru sedar pencuci mulut aku sorg je yg x dpt lg.tp xpela.klo dpt pn bazir je.bknnye aku mkn pn.aku org first yg hbs mkn..so trus cuci tgn..dan singgah ke satu2 seat.mau borak dgn sme org.huu...rindu nye.. :(

lps sme pn da settle..aku n **** nk chow..kang mau tutup IKANO tu kan klo grk lmbt2.sebelum chow..aku dpt present plg best dari ayat.name present tu PANG=pelempang.celaka.tgn da la kurus.lempang org skt nk mati.huhu..xpela.anggap tu hadiah plg brharga.haha..aku syg sme org!(^_^)

after sme pn hbs,aku n **** ke IKANO.pastu jln2 kt CURVE jap.(damn it.aku x ske tmpt2 ni.huk)
aku dpt 2 MNG top (aku bli yg murah aje.singlet je kot)si **** xbli pape.padehal asalnye die yg nk shopping.haha..aku lak yg membeli..

mase kt cineleisure(aku x ske tmpt ni jugak!)bole la plak ade aksi sorok nyorok eyh...ahahahahahahah..adeh~klaka...tmpt persembunyian mmg strategic.dlm fitting room.naseb baek la kakak tu sporting.hoho..klo x mmg da sedia kantoi la si **** menipu org..haha.pas jln2 kitorg melepak jap kt bwh,cerita ceriti,sesi luahan perasaan musim ke brp pn aku xtaw.hahahahaa...after dah satisfy ngn ape yg nk ckp..kitorg chow..mase otw blk..pergh~sgt ngntok eyh..huu...naseb baek aku msh hidup.klo x,msti xd post nih.haha...

-e n d-

p/s : si **** tetap menjadi rahsia.sbb klo terbongkar..hbs la..haha..

nota tapak ibu kari kaki : aku rase post aku mcm dull.

nota pape je la : byk rpenye kisah yg aku dgr psl guys di uniten.unbelievable..sgt sdey n sgt x sangka..haih~

No comments: