Followers

Pages

Wednesday, August 26, 2009

miss J volume 2

aku ingat die berenti smpi di situ..rupanya..ada lagi..
byk rupanya...xleh benti kan ko bercakap psl aku dan org2 sekeliling..hahaha..zaki menasihati aku jgn pedulikan die..
owh..mmg aku tgh peduli la ni..klo aku peduli..da lame dah..
miss J,ko kutuk org tu kan..sbnarnye ko pn same je ngn org yg ko kutuk gile babi tu la..

p/s : ramai yg bertanya psl miss J..biar la aku sorg je yg taw..bloggie aku ni kan ala2 tempat melepaskan emosi..hahaa..sape yg nk lepaskan emosi..meh cni..aku postkan kat cni..lalala.. ;p

3 comments:

Nand Nasyari said...

wah..ikot nasihat zaki..wahahaha :P

Unknown said...

mstila..wahaahah..kn ikut nasihat org yg lbey tua dan xd kaitan.bru die leh nmpk the whole thing as clear as water..lalala.. ;p

Nand Nasyari said...

iyolah tu makcik..hahaha :P