Followers

Pages

Monday, August 31, 2009

do it or leave it?

CHAPTER 1

i was holding my phone..i typed a msg..very simple msg..then i picked a number.........

shud i?or shudn't i?arhh...4get it.

SEND! (my heart was pumping like d bass in d boom2 paw song)

after 15mnts,i took a quick glance.hoping dat sumthing will pop up on the phone screen..
unfortunately..

AKU HABIS CREDIT...lols~
sending failed.it's still in the outbox folder..

sigh~

CHAPTER 2

i was climbing down the stairs when dat old lady shouted at me..

"hoi!!!ada kutu ke????"

suda menjadi kebiasaan bila bgn dlm keadaan mengantuk di pagi sahur,di mana rambut kusut masai,jalan sambil garu2 kepala dan malas nk layan sape2 pn.

n SHE was being very2 rude saying dat to me!!!how dare u..mmg silap timing la.
aku jln je wat bodo.pretend like i din hear anythin..puas?mmg puas.me rude?yes.maybe i was rude.

i took d plate,get some rice n dishes,then makan!i din say a word.not even a smile.aku rasa kehadiran mereka sgt merampas my happiness at home.owh bukan!they steal my beloved room n my precious bathroom.
kepala otak dia...bathroom aku berbau pelik sekarang.tenkiu very much..n lg best,my mum x talked to me pn since i got back last saturday..best?mmg best.

cptla esok!gua dah x sabar.

CHAPTER 3

td tgk concert siti kt channel 188.it was superb.alah..siti rite...x superb means klon dia la tu.d dancers were all familiar.yg pnah menari 4 PGL,P Ramlee d Musical,dll.yg 4 sure..i prasan the girl yg i met masa audition PGL.she's awez there whenever there's a show esp at IB.admire dia! :D

the band was soooo cool~d drummer best masa solo. (sudden silence..lisya noticed dat,smiled n said.. "xyah ingt eyh..")sigh~

finish watching siti..tgk csi jap.then tgk AC?i realized yg AC Mizal ni ada iras2 si paan.hahahaha..seluar yg besar2..poyo2 style paan..cara jalan dia..haa...tah2 paan admire AC Mizal then trus meniru gaya exotic nya itu.haha..tah pape yg aku mengarut ni.abaikan. (hakikatnya masih terbayang muka paan wit AC Mizal laga2 pipi.haha)

e n d

p/s : segala macam post di segala macam tempat networkingku menunjukkan betapa tertekannya aku skang.silap aribulan bole jadi gila..bgs jugak klo jadi gila..sbb org yg hilang akal fikiran @ xleh berfikir dgn waras end up msk syurga..bgs jugak..tp aku nk jadi org gila yg bermaruah,cun dan xnmpk gila sgt.hehe..aku tolak jauh org gila yg naked tepi jalan..urhh...nauzubillah..huu.. :(

nota tapak kaki : mungkin readers sudah muak dgn post2 emo.tp masih ada yg melawat..tenkiu..i HEART u.. :)

nota ibu jari : lupa nk cakap selamat hari merdeka kat sume.sama2 celebrate ulangtahun merdeka tahun ni dgn pnuh makna dan kesedaran.jgn kuar celebrate.smlm bru je dgr cite ade sorg lg meninggal akibat H1N1.innalillah..mari sama2 doa tuhan kurangkan bala ni secepat mungkin..amin..doa juga najilaa bahagia..x stress2..amin.... :)

2 comments:

Nand Nasyari said...

patotnye ko silambam macik yg ckp klo de kutu tu..
pnt2 je setting rmbut mahal2 dye leh ckp de kutu..hak3.. =P

Unknown said...

hahaha...dem it..aku sgt mrh kot mase tu.ngeh.tp mase tu rambut aku mmg xd rupe set lgsg ah.hahaha..name pn baru bgn tido.muahaha,