Followers

Pages

Thursday, September 3, 2009

activity sepanjang x update bloggie (^_^)

where i shud i start?hurm..byk sgt nih.xpe.sikit2.hehe..
ni bersama budak2 gile mase weekend kt umah.akibat kebosanan di rumah n xtaw nk watpe ptg2 pose..jalan2 n melompat2 smbil amek2 gamba.haha..disebabkan aku yg tukang snap.malang btul la kan..xd gamba sndri.padehal ni blog aku.haha..

ni pulak activity bile tah.byk sgt activity.ni hasilnya bile buat straight blow.rambut aku yg curl mcm spring buaian baby jd camni.hebat kan?haha..malangnye straight tu stay kjap je.hoho..malang..tu la..gatal buat perm..padan muke najilaa.. (T_T)

minah ni ade skali.siap aku blanje lg.wahahahahaha!!!!

ni jadual najilaa..cantek x? (^_~)jadual dulu dah buang!hoho.buruk sgt.xle blah.aku buat ni mase dlm klas MOM.nape x focus dlm klas?sbb aku da x fhm satu bnda pn.name pn da skip klas 2 minggu.demit.huu..akibat bosan n frust dgn MOM akibat kesalahn sendiri yg mengenjoy x hbs2..maka muncullah jadual yg cute amat ni.ngehehe.. ni jadual yg prof zamri bg actually utk dak2 fluid class die.aku transform trus jadi mcm jadual given by zamri budak tadika umur 5 tahun.haha..
budak kaki panjang dan kurus ni.cian die n budak2 umah die.aku asek tido umah diorang je.smpi dah x reti tido murni.haha..disebabkan almost evryday kitorg berbuka di bazaar..aritu die tanye aku nk buka mane.
najilaa : aku terase nak mkn sumthing yg rasa kaya.bukan kaya yg letak kat roti tu.ni kaya yang kaya raya!
fariz : jom d ship!nak g x?klo nak aku booking meja siap2!dak2 ni ok je.
najilaa : yeah!jom!
aku spend RM60 utk rack of lamb and siput pelik tu and garlic bread and orange juice.terbaekkk!!!!
bace je la ape ade atas tissue tu. ;p

siput pelik tp sedap.

ni rack of lamb.gile nk pecah perut aku makan.byk sgt.huu..

ni pulak activity yg aku buat sbb tbe2 rasa patriotic.haha..ade kt coe bm nih.sape x sign rugi woh..haha.. ;D
maybe kena reduce activity2 pelik n x berfaedah.aku da byk skip class n bilik tunggang langgang.mane azam yg aku tanam mase awal sem?owh.ade eyh?da x ingt.hahaha..asek tido lmbt.pastu xleh bgn.siang tido.mlm jage.gilak.dis has to stop.immediately najilaa!!!hhuhu..camne nk stop..seronok btul enjoy..sampai x ingt dunia..haha.. ;D
e n d
p/s : ade x org rajin nk kejut aku ke class pagi2? :D

No comments: