Followers

Pages

Saturday, September 12, 2009

buntuti(wth?haha)

lokasi : masih di atas katil yg same.bkn katil suami yg pasti.haha
mood : mengidam vienna latte WIP Bangsar
motif penulisan : xd motif.aku x perlu motif untuk post pape.
semenjak semalam,simptom mengantok makin menunjukkan belang.mata ni asek kuyu je..xleh nk bukak.budak2 ni leh lak kutuk.damn it..smlm spatutnya aku x join karok.tp bile sean msg,mendayu2 pujukan setannya tu..siap btaw aku "meh la..cni ade evanesence woh.." kaylah.aku g.hahahahaa...tp aku ajak meem chow awal sbb aku mmg da x thn ngntok.
adeh..berterabur,xtaw nk cite mn satu.owh yea,khamis lepas.owh bukan,rabu.mlm itu aku ke MIDval.mau tgk crita district9 bersama meem.cerita tu best.aku sgt ske CHRISTOPHER.hahaa...die sgt baek..ayat yg plg best dan menyayat hati sampai mcm nk berpeluh2 mata aku n membuat aku ase alien sgt cute dan baik was..
"3 years.."(sambil lari2 bwk besi nk elak peluru dgn mata yg memberi harapan mcm mata shin chan)
"i swear!"(lalu die lari meninggalkan manusia yg sudah separuh alien tu.)
huhu...best cite tu..btul la sme org ckp cite tu best.
blk je,singgah pelita Bangsar(tmpt bf aku yg setia menunggu kehadiranku).lapar gile nih sbb td berbuka pn mkn char kuew tiaw je.sempat berborak sepatah dua dgn bf aku yg baik tu.kami proceed dgn makanan dpn mata.hakikatnya,aku xleh nk proceed,tbe2 perut skt,rasa mcm ada angin.ah,go to hell wit it.aku masih juga try mkn.duhh..xleh gak.damn it.dah la.berasap je.lg best.
selepas say goodbye to my bf,kami pulang.sampai je rumah,sumthing's wrong sumwhere.perut mcm ade angin,rasa loya...
no,m not pregnant!
last2..BUUUEEEKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!(muntah sedahsyat2nya..haih)
aku ingt aku ok lps muntah.tp hakikatnya,keadaan bertambah teruk keesokan harinya bila aku ke kelas TOM.
dah la tido lmbt,pastu kn lak penyakit gile ni.ngeh.dicampur pening bersama loya dan skt perut ni..aku gagahkan juge ke kelas..kelas HAFIZ yg ensem dan pelik.mane bole tggl..haha..
setelah aku mendapat panggilan telefon dari hazman yg menyuruh aku ke clinic,aku pn ikut nasihat die,marilah lisya kite ke clinic.mule2 aku mls actually,tp pk2 blk..baek la aku g.untung2 leh ngorat patient laen.eeuu..hahaha...
selesai segala mcm halangan di clinic,aku pulang ke rumah dgn hasrat mau tido.byr utang tido!!
pesanan doc : no oily food,no air gas,no spicy food blablablabla...watever..
15minit...
30minit...
1jam 30 minit..
3jam..
yeah..golek2 atas katil selama 3 jam.tp xleh gak tdo.wat ta f***?
baek aku bgn g class numec.sekali lagi rase nk throw up.adeh~namun aku gagahkan juge..baik kan?haha..
aku gerak ke kelas dgn make up dan rambut yg da siap set.sbb trus nk ke damansara.(IKEA).
setelah bermacam2 onak dan duri yg aku n a'ai alami sepanjang di IKEA tu,(penat woh lari2 pki wedges baru yg tggi amat tu.hoho)kitorg berjaya beli meatball utk brp org tah.ramai nk mampus.dah la kn take away.xle mkn kt ctu.damn it.okayh,abaikan.mls dah nk cite.haha..here comes the fun part! :D
setelah mencari tmpt utk makan iaitu maple kt tesco tu,meem n muna smpi,followed by fariza,sean and armand..setelah azan berkumandang,NURUZ and the gang smpai.sgt lambat.ngeh.en nuruz mau duk seblah aku tp aku lupe lak seblah aku tu kerusi meem.ngehehe..sowie..lenkali i save another seat for u seblah i ye..hahahaha
dak2 ni xnak plak bahan aku mcm sial kan..padehal xd pape pn.cehh..x guna kwn2 aku nih.kang x pasal2 je diorg fikir laen.(nk ckp sesuatu kt cni,tp xpelah.bia la aku simpan sorg2.ngehehe..gelak gedix2)huhu.total sme org ade la 12 org.ramai gile vavi.mcm x sempat nk borak ngn sme org.huhu.lepas buke,aku angkat kerusi,menyelit sebelah nuruz.kang klo x dtg borak kang org ckp pe plak kan..dah la aku yg arrange.haha.
his frens were okay la jugak..tp ade sorg yg name fahmi tu cm senyap sket.SCOOBY?as usual..byk mulut cam die dlm FB.haha.
lps makan,kami jln2 di IKEA.(pix ade.tp ade masalah nk upload.so,aku mls.)amek2 gamba,bak kate scooby,korg ni kan cam whore.(nmpk sgt stalker kt porfile FB aku)hahahah..watever..i dun care..asal aku hepi sudah.wahaha..jln2,duduk2 atas sofa,mcm org gile x pnah dtg IKEA.segan gak la sbnarnye dgn diri sndri.muahaha..
selepas jln2 di IKEA,kami melepak,kemudian fariz ajak ke karok.nuruz jamming,so x dpt join kitorg,huhu..(owh,en NUruz ade card TOYS R US.cmni ke eja.aku pn xtaw.byk btul card dlm wallet die tu.aku bkn curi2 tgk ye,die yg tunjuk.hoho)
sepanjang hari rasa mcm nk mati tp disebabkan seronok sgt,aku lupe penat aku nih.hoho.overall,dat nite was superb.nnt ajak mereka lg! :D
p/s : miss J sebok sgt hebohkan kt sme org yg aku dah rosak semenjak single..WTF?..ekeleh..mcm la ko baek sgt.even if ko baek skali pn,i dun care lah.as long as aku x kacau hidup org laen n aku hepi.okeh?aku x fuck around,aku x minum,aku x ganja,aku x pape pn selain kuar.ape yg teruk sgt?dah la miss J..ko ni sgt la menyebok tepi kain org..tgk la diri sndri dulu..letih la ngn ko ni..heh.

No comments: