Followers

Pages

Saturday, September 5, 2009

influenced by 2 mad posts.

okayh!!!where shud i begin???

marah?????x marah sgt...biase je..

frust????emm a bit..xd la frust sgt..

tp aku nk mrh gak!!!sbb td lps bace 2 post kat 2 blog..aku ase aku pn patut marah!!!!!!!!!!!!!!!marah semarah2nya....

arhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wish i have sumthing dat looks like d thing or person dat m mad with.pastu nk tell dat thing evrything yg aku ase n if dia ada telinga,i'd be glad if it turns deaf.bole?

okeh.smpai cni saje.marah dah tamat.sape yg rase mereka bole terima saya,silakan.siapa yg rasa x bole blah dgn saya..sila tgglkan saya..n jgn peduli psl saya or blog saye or FB saya.m not a TOY.m not sumthing yg u can have whenever u want or sumthing u could just throw whenever u feel like one.

e n d

p/s : aku masih x fhm dgn diri aku n manusia di sekeliling aku.bile agaknya aku boleh fhm?kiamat?

nota tapak kaki : mls fikir byk.keep on moving forward.dats d best thing yg kita semua capable of.move forward!!!!!

No comments: