Followers

Pages

Monday, September 7, 2009

berhari2 event menjalankan duit mcm jet

lokasi : atas katil murni yg dah rasa spring.
mood : ntah.heartless dah.tp nk ckp wat ta fuck.
motif penulisan : saje nk glamor

hari SABTU.ape yg saye buat?mana saye pergi?okie. HARI SABTU..MARI MULA...

family aku dtg.dtg utk bershopping.aku terasa excited tp at the same time..mls.haha.excited sbb aku bole paw.mls sbb smlm pn baru je pegi sg wang.adeh~tp xpe..demi adik2 yg tercinta.aku g gak.lgpn diorg mmg nk dtg.xkn aku nk lari.kan?haha..lps shopping..dlm kul 5.30 aku smpi uniten semula.mase otw blk,adikku nadia memberiku berita yg sungguh bole buat aku pengsan.handbag die tertinggal kt dpn kdai aku beli kasut.alangkah best nye klo aku leh siku die mase tu.tp x smpi ati sbb aku sgt sayang die n kesian tgk die nanges.haha..trn je estima..naek atas..letak brg..aku call meem..mintak tlg die tmn aku ke sg wang semula.pergh..xnk penat plak kan berulang alik.smpi je sg wang..sepertimana yg dah aku jangka..da hilang.msti la rempit2 yg bejalan2 kt ctu da amek.hahhaa..(jahat gile tuduh rempit) ;D
setelah penat dan x kecewa sgt..kami trus ke destinasi seterusnya iaitu BANGSAR.kali ni nak berbuka bersama2 cousin2 n abg meem.fuhh2..mane mau start nih.em..jom start dgn sesat.hahaha
kitorg sesat mase nk g tempat tu.ape tah name die.aku ingt name restoran je.WIP.sampai je kitorg park kete kt basement.dah azan!(meem berbuka dgn tic tac.aku x pose.lampu merah)then berjalan masuk.woh.....aku hanye berpakaian tshirt and jeans cerah tu je...serabai nk mampos.ingt nk mkn kt restoran biase.sbb mule2 meem pn xtaw nk mkn kt ctu.dah otw bru diorg btaw.xnak hot plak kan minah2 kt ctu.dah la ramai je mamat2 ensem dah kaya.duhh..market da jatuh.(konon2 selame ni market tggi)hahaha....

aku dgn x malunya order san har mein which aku pn xtaw wat was it..hahaha...order je lah..sementara tggu makanan,aku berasap sebentar jauh dari mereka..

meem : if ko nk fuhh2 kt cni diorg x kesah pn..

najilaa : owh xpe.hormat2.walaupun diorg pn berasap gak..tp aku x selesa.

so aku beransur..

perbualan semasa makan.

cousin meem : huh.student masa zaman kite2 dulu nk berlagak ada JPA la bagai.

abg chon (abg meem) : kita xdak la tu...kita PAMA ja..

cousin meem : owh nowadays ada laen dah..

abg chon : owh really a?skang apa?

cousin meem : MBF.ahahahaha..(gelak yg btul2 besar.bygkan.)
(aku dah gelak mcm nk mati kt ujung deretan meja ni)

abg chon : stands for what(muke btul2 xtaw ni)

cousin meem : Mak Bapak Finance

sepanjang2 meja gelak x berhenti.hahahahaha...

lepas mkn...kenyang gile.siap paw org laen nye makanan lg.lepas buka..i tot sme org pn dah nk chow...rupenye mereka nk sambung borak dekah2 lagi kt mane tah.OMG.dah la td diorg je yg byr.aku tgk je.

bermonolog~~~

"shit.aku xd cash dah ni.nk lepak mana lak diorg ni.tlg la tmpt murah2."

jln dan jln dan jln.................................................

CHILLIS!pergh...xnak kosong plak kan purse aku nih.huu...

tbe2 x jadi kt chillis.full..

fuhh......lega...

tibe2 dgr satu suara...

DOME!damn...xpelah.ikut je.xyah la order pape.huu..

aku x nak order tp abg meem insisted..aku n meem share..order cake ape tah.sdp gile!!!huhu..air kosong je k.hihi..
sepanjang di DOME..kami bercerita psl gamelan,sekolah,UTP,AF,dan mcm2 lg.antara yg plg hebat! :
najilaa : owh,ade gak dak uniten yg main gamelan under encik sani perform mase opening concert AF final tu.
cousin meem apetah name : owh.bile eyh?xnmpk pn!
najilaa : diorg x msk camera pn.mase tu sambut VIP.
cousin meem apetah name : ooo..camne leh maen utk AF nye concert?
najilaa : owh sbb QHAUD tu mmber en sani tu kot.x sure.haha
cousin meem apetah name : oooo......
INI SELINGAN CONVERSATION MEEM N HER MAMA-FLASHBACK MASE DEMAM AF7 :
meem : cpt2!concert dah start!! (sambil menuding jari ke arah tv)
mama meem : owh lekas2!nak tgk GOUT! -_-"
p/s utk conversation ni : mama meem pandai buat lawak.huhu
best gak lepak dgn org yg umur cmnih.seronok..x terfikir pn psl bnda lain..out of d box! :D
setelah berjam2..kami pn chow.salam sme org..lenkali leh lepak lg! :D
destinasi seterusnya...MIDval.
ni aku mls nk ckp.sgt frustrating.huk.

p/s untuk post ni : kami jumpe adlin aman ramli dgn si emelda.dat girl is hot!! :D

ahad nih.ade apa dgn hari AHAD?mari tgk! :D

planning asal is GENTING.tp memandangkan si meem ada test..so xpelah.next time.huhu.klo x dah syok dah berpoya2 kt atas.ngehehe..rate bilik da la murah kan.lalala..abaikan..hehe
so disebabkan plan tu x jadi,so kami ber3 decide utk ke sg wang..lagi2 sg wang..dah muak nk muntah dah.tp xpe.baju n suar terbaek!jln2..lame gak la..sudahnya meem bli satu suar.aku n a'ai?jilo(zero pronounced by chinese)dah2 la tu aku membeli belah dan menjalankan air mcm jet ni kan..tba masa utk save.hoho..
selesai shopping..kami ke pavi.berbuka di fudcourt die.nyum2.sdp. :D
kami jumpe nora danish!sgt comel die tu.huhu...bestnye klo saye secomel die!(owh,harus bersyukur!diam2!)

ini cerita mase saye sdg beratur membeli air:

ade mamat ni beratur blakang saye..nk beli air kan..obviously..die agak tggi..saye di paras bahu die..ensem?em...bole la..(najilaa high taste..xle blah.)
sepanjang beratur..saye masih ok..tibe2 je....

~~~~~~~~~~~ (rasa mcm ade org hembus2 leher.dah la saye ikat rambut.trus aku dah jadi mcm cacing.geli2...fuhh2~~~)

bermonolog lagi~

"ape la mamat ni buat..perlu ke hembus nafas kuat2?"

okay..activity si gile tu menghembus nafas kuat2 bkn sekali ye...3 kali.gile..aku nk lari dari line mcm rugi la plak kan..xnk lame plak kang aku beratur.haha...line pjg nk mati kot.so,biar je la..
lepas order air..trus ke meja amoi yg kitorg berjaya halau...dan MAKAN!yeah..sedap...kenyang..alhamdulillah.. (^_^) sedap btul makanan thai nih.ngehehe..

selepas makan..kitorg ke QUIKSILVER.ade org berpesan pade saye suh tgk kasut kt ctu ade sale ke x.saye dah tgk..owh,tiada sale.pity u.haha..nk msg die xd credit.so tggu je la saye topup.tp sampai sudah saye x topup.so blk umah saye ym je la die.huhu..mase nk msk quiksilver,aku suh a'ai pegang air yg aku beli kt fudcourt td.diorg duk luar jap.x smpi 2 minit.da ade mamat rempit 5 org kacau.rasa mcm diperkosa secara batin,diorg x peduli dgn peraturan di quiksilver tu dan trus je msk.hahahaha...cuak.

lepas quiksilver,singgah kat nichi.sejuk gile dlm tu.tgn meem sampai timbul biji2.wth????sgt klaka.hahahaha...
aku pn sejuk jugak..tp xd la smpi timbul biji2 di lengan kan.muahaha..huhu.nothin interesting in there selain meem ckp kt a'ai psl future bday present yg die nk bg kat a'ai.iaitu sehelai baju kt ctu yg amat buruk.die tanye a'ai nk pakai ke x klo die bg.mstilah x!!!!!!!!hahahaha... (hanya gurauan..sbgi kwn sejati smpi mati,a'ai akan pakai dlm bilik die senyap2,amek gamba pastu tnjuk kt meem.haha)
selepas process singgah menyinggah..kami xtaw nk wat pe..haha.nk lepak minum ke nk tgk movie?movie ape je yg ade?sme pn da tgk. (GI JOE x termasuk dlm list movie memandangkan cite tu da lame sgt.hoho)
akhirnya kami decide nk tgk I LOVE U BETH COOPER.sementara tggu movie,jln2 dulu..mkn ice cream!yeah!sedapnye..huhu..
d movie??hm...okay....x best sgt..x bodo sgt..medium..huhu..
selepas movie..cadangnye mau bershisha...tp xtaw di mane n cam da pnt sme org..n disebabkan duit dah jalan mcm JET.tepakse la kami akur.dan pulang.huhu..

ini gambar di sg wang..cantek kan??!!hee.. :D
e n d
p/s : jumpe lagi gamba pelik n ajaib secara tidak sengaja.adakah itu satu petunjuk?maybe..maybe..sigh~kamu kata kamu mahu n telah cuba sedaya upaya utk buat saya faham kenapa kamu keep on coming back.tapi apa yg kamu buat sekarang..sgt2 menunjukkan yg kamu sememangnya ingin saya jauh.bila setiap kali kamu dtg,msti ada saja bnda baru yg saya tahu.yg menyebabkan saya sgt mrh.dats y la saya begitu.dan saya kini tahu peristiwa semasa convo aritu.owh..terima kasih la ye pada kawan2 saya yang saya percaya sbb telah tipu saya dengan hebatnya.xtaw la apa salah saya pada kawan2 saya tu sampai mereka sanggup tipu saya.

2 comments:

A'ai said...

kite kene bershisha ok....
dalame gile aku request...
maseh lom ketemu mase n tmpp yg seswai...
mari.. mari...
bershisha ngan kami...
wawawaa...

Unknown said...

harus dowh!hahahaha....bile2?pas raye ah..ngehehe..aku xtaw da ktne..lalala....hartamas?urh....banned tmpt tu dowh.