Followers

Pages

Sunday, September 13, 2009

biasa biasa aje...

lokasi : murni.(ade ke tmpt laen yg aku bole update blog?)
mood : pelik dgn keajaiban jeans2ku yg membesar.
motif : nk expose kejahatan seharian.

smlm,seperti dijanjikan aku dan meem berbuka dgn hanya membeli makanan di bazaar putra.smpi pn dah pkl 6.30.kitorg x round byk pn..cuma membeli ape yg patut,pastu trus ke padang rumput tenang.sebelum tu ade berjumpa sean dan fariz.aku ajak mereka berbuka sekali tp malangnye fariz xd mood.huhu.sean duk wat lawak ape tah.mls nk lyn.haha..aku mkn nasik lemak burung puyoh,taufu fah,murtabak daging.sedap(mase nga create post ni sgt terliur dgn nasik lemak tu.demmit)

meemyak(nama timangan yg aku bru je bagi.hehe)smpt snap gmbar aku ms b4 buke.cam ape je.bia la.mls nk lyn.ahhahaha...(cute gk aku lam gamba nih.muahahahahah)

selepas berbuka..kami blk semula ke murni utk buat ape yg patut.lps ni nk tgk movie..mau tgk ape ni?tgk kungfu cyborg lah...check tix..amek ape yg patut.mari ke midval!

cite tu mcm har...............xle blah...byk la ko nik ariff!!!konon2 lg hebat dri transformers!cess..love story + katun rpenye..damn u!!aku n meem tertipu..cess!!

selingan manja : lipstick kt STAGE sgt cantek!sale kt mid mcm durian runtuh.rambang mate gua...

selepas mid,meem mau ke jln TAR,nk shopping2 raya katanya.keadaan amat sesak dan kotor.plastik,tisu merata2.sampah dibuang mcm tu je.kalau ia pn lah nk bershopping,xyah la buang smph rata2.kan?huhu.dari MID ke jln TAR,nasib baik x sesat.(menunjukkan kami hebat dan peka.haha).masalah yg kami hadapi adalah pencarian parking.xnak ramai plak kan org kt ctu bershopping2..adeh..last skali,disebabkan minyak kete pn dah nyawa2 ikan..so park je kete kt mane2.blasah je.pe lg.btul2 kt kawasan larangan tu ha kitorg park.

meem : najilaa,kamu berani x?

najilaa : (tanpa taw motif soalan,aku trus berkata,)ye!

meem : pekate ko alih bende alah tu.(bende alah tu = ala2 cone yg org letak bile ade construction)

najilaa : boleh.jap

dengan tanpa segan silu aku trn kereta dan alih bnda tu.xnak mase tu jamm plak kan...maunye sme kete tgk aku duk wat aksi hebat tu sambil geleng2 kepala kan.demm it.arrhhhh.....persetankan itu semua.janji dpt parking.haha..

sepanjang di jalan tar..ramai btul suara2 rakaman melelong pakaian,kasut n stuff.tp ade satu yg paling best.damn it..klo aku leh record kan best.haha

"...............murah murah murah...6 ringgit sahaja..BERBALOI BALOI..(yg berbaloi2 tu yg klaka sbnarnye.)

byk lg yg klaka.org sgt ramai.bile bersempit2 tu..xnak plak segala bau masam melekat kt aku yg wangi ni kan..hahahha..owh,jumpe shera jugak.dgn bf die.mane2 je aku g..msti jumpe makcik tu.(makcik ke?bole la..haha)

sepanjang berjalan2 kt ctu tbe2 aku terpandang org mkn aiskrim potong.uish,da lame kot x mkn aiskrim tu.hoho...so,i bot one 4 me..kacang merah..huu..tedapnye...kt mane ade jual lg yg sesedap semalam..wuu....

sempat lg aku snap2 gambar aiskrim ni..masih lg terasa kesedapan setiap butir kacang merah tu.demm.... (T_T) i wan it..i wan more!!!huu...

sharifah shazmim juge membeli keropok lekor ape tah.nmpk mcm x sedap.tp bile mkn..sedap gak.haha.ade gak org jual mask.comel sgt2..tp xpelah.pinggang aku da rasa mcm nk patah..kaki mcm nk tercabut...muke dah melekit2..perut penuh angin..haih..mcm2 lah.marilah meem.kite pulang!

dlm perjalanan ke kereta..kitorg berdoa dgn hebat agar kereta x dilekat dgn apa2 kertas.smpai je di kereta..
damn........ade tape pjg mengelilingi kereta meem.hahahahaha....cone2 tu pn digunakan utk mengepung kereta...amek hang...huhu..ingtkn kertas je plg hebat..rpenye siap lilit kereta.gile vavi.hoho
ape lg..xkan nk berdiam diri mcm perempuan tolol smpi pihak berkuasa(tale blah.polis suda..) sampai kan?mari alih segala2nya.hahaha...
dgn kepantasan melebihi had laju cahaya mengalih sme tape dan cone..trus msk dlm kereta dan chow..skali lg activity kami menjadi tumpuan org ramai.wahaha...i dun care...
blk..isi minyak kereta yg dah sedia nazak..smpi rumah..buat curl utk rambut meemy..dan SLEEP!
e n d
p/s : nak ckp tp nnt mcm2 jadi.so xyah ckp

nota tapak kaki : ape nk buat kalau saye amat suke seseorang tu?haih~
nota jari kaki : fariz,kalo ko bace post ni jgn marah aku trus.sila bercakap dulu dgn saye.hee.. :D

2 comments:

A'ai said...

baju awak tuh mmg sy kenal benar.. hahhhaha

Unknown said...

owh kenal eyh...damn u..hahahaha