Followers

Pages

Friday, September 18, 2009

hari raye?

hari raya bakal menjelma..

evrybody pn excited bout it..

but not me..

sbb ape?

1. sbb aku mls la nk pki cantek2 selame berjam2..pastu jln2 x ingt dunia..pastu asek mkn kuih raye je..smpi perut aku bloated cam org pregnant.adeh -_-"

2. xbole online..bile da blk kg..kt mane la plak aku nk cari internet kan..klo ade broadband laen la..haih..nnt peminat2 sme menanti aku online..camne ni?muaahahaha.. ;p

3. x ske part journey blk kg..msti aku mabuk kereta.ngeh.

4. aku pn da x dpt byk duit raye skang.lg la menyebabkan aku x ske raye.hoho.

5. rasa tua bila sesi salam menyalam,aku terasa tua gila vavi sbb aku antara org yg awal dicari utk sesi tu.demm!ahhaa

6. aku rase raya korban lg best dari raya aidilfitri sbb at least mase raya korban leh tgk lembu kena sembelih.lalala..

haha..x senonoh kan.org lain excited nk raye..tp aku cam xd perasaan je..lg2 taun ni raya kt penang.duhh.. -_-"
isk2..najilaa..najilaa..xpela..mari la sambut raya dgn perasaan gembira n happy..(pujuk diri sndri.ngeh)

memandangkan aku xkan online selama roughly 6 days(gile ah!!lame gile babs!!)

jadi di kesempatan ini,dgn pertolongan bloggie saye ni...saye nk minta maaf,terkasar bahasa,terlanjur kata..saye gurau2 je tu..x mean pn..sape yg faham saye n da lm knal saye da x larat layan dah.haha..
kayh2..selamat hari raye..maaf zahir je..batin xd..muahaha...ade2..batin juge...moga2 raya ni memberi seribu satu kenangan dlm diri masing2..dpt eratkan ape yg x erat2..haha..itulah die sedare..marilah beraye..assalamualaikum!!!kami dtg nk raye!!!!!! :D

e n d

p/s : sape yg pandai buat kuih tart nenas?meh cni lawan buat kuih tart ngn aku.haha..xd ah..kali ni aku x smpt wat kuih raye..so bak la cni sket ye..ngehehe..

nota tapak kaki : sesape readers yg lg tua..saye mau duit raye..lalala.. ;p jgn rindu ye saye x online lame nnt.hehe ;p anyway,during raya,saye akan pakai num celcom frequently.xkn tgk sgt fon maxis.so if pape,text me at celcom line ye.. :)

nota jari tapak kaki : serius dong..ampun maaf ya...maafkan segala silap salah gue.. :(

No comments: