Followers

Pages

Friday, September 4, 2009

hari malang sedunia..

lokasi : ats katil dlm bilik
mood : bosan n pening

setelah berjam2 aku mencari mood untuk update blog..smpi skang masih xd mood.tp disebabkan aku bosan teramat smpi tergolek2 atas katil since ptg td..aku pn decide utk update skang..huhu..

masa : semalam,bermula dri jam 4.30 ptg.
destinasi tujuan : damansara
mood : gilakan meatballs IKEA

perjanjian bersama minah ni sbnarnye pkl 3.tp hbs klas msti nk blk umah dlu.ubah personality.hahaha...prinsip skarang?msti sentiasa PANAS.hehe..kate single?market kena a psg tggi.haha.okeh sambung ke reality kehidupan.kami sepatutnye gerak pkl 4.tp disebabkan aku lmbt.hegeh2.dgn ym n FB,aku lmbt almost 20 mnts i think.klo lbey tu sowi la yunk.hihi.. ;p

evrythin was cool..steady..sampai la di saat kitorg duduk mkn kt IKEA.owh b4 tu kitorg smpt bli roti.(actually ade lg yg jadi b4 tu.tp xleh cite.nnt pride jatuh.ngehehehehehe..)

kami mkn buffet kat IKEA.sorg RM15.90.sape yg tong besar..silakan..mmg best.x rugi.huhu.after byr..kitorg dpt lencana..lencana sekolah..haha..owh.klaka sial saat2 si a'ai bg name lencana skola tu.hahaha..(nmpk x bnda ijau kt baju a'ai?tu la lencana skola.kt baju aku ade jugak.tp x nmpk sgt.cover2.haha)
okeh.sambung.nk dijadikan cerita,sdg kami ligat mengisi tong..aku toleh kiri.ada 3 meja seblah kitorg.geng2 remaja yg nmpk mcm educated.hoho.tbe2..

owh tidak!!!baju sebijik dgn baju yg aku nga pakai!!!damn it...adeh..aku btaw a'ai.die gelak sampai merah2 muke.bkn nak ajak chow or suh aku cool..die leh lak gelak dekah2.celaka pompuan ni.ngeh.sudahnya die bahan aku sampai blk.damn it.

owh lupe nk ckp.aku jumpe 2 stfians.sorang senior sorg lg junior.hell yeah.dgn pki camtu.mmg teleng2 la kepale diorg tgk aku.watever..haha...mls nk lyn..

after that trus ke cineleisure..tix dah dibeli.Final Destination 4.fuhh..name cite nk gempak kan..setelah berlari2 sbb da kelambatan..smpi gak kt cineleisure..movie starts...excited!excited!!yeah2!!!

1.....
2....
3....
krohhh...(ZzZZzzZZZzzzZZ~~)

yess..cite tu cam haram...damn it.bazir duit aku.si minah ni pn pelik tgk aku yg xd perasaan ni.haha...bodo gile cite tu.kepale otak die buat cite cmtu.aku rase cm penyepak je director die.budush.xpe.abaikan.m looking 4ward 4 d next movie.yg best.bkn mcm cite bodo ni.ngeh.

pas movie.mana mau pigi?owh.mari melepak.kate nk mengusha.hahahaa..mana?mana?haa..

HARTAMAS!

berjalan berduaan ke tmpt mkn yg konon2nya plg havoc n d most strategic place to usha2..mata pn melilau carik port best.naek je tangga..

najilaa : cni nak x?tp sebelah macha la..hhaha(sorry ye..pada sesiapa yg berbangsa india..x berniat nk kutuk)
a'ai : xnak ah.duk blah sane a..ramai melayu.leh usha.(x hbs2.haha)
najilaa : okeh.jalan2.

sampai kt side lg satu.aku pilih meja yg dekat dgn tiang.kerusi plak cam agak jauh between me n a'ai.

a'ai : eyh dekat sket ah.jauh ssh nk mengumpat.
.
.
.
-_-' (betambah2 la dosa aku di bulan pose ni.haha)

setelah lame melepak.ingt nk bershisha.pk2 blk.da la 2 org je.aku da 1tahun lebih x shisha.kang x pasal je x smpi bangi.haha..so niat nak bershisha cancel.lepak minum je sambil ehem2.haha.. ;D

after a while melepak..tbe2 ternampak satu kelibat.

"budak neh.buat2 xnmpk je la..mls."

tp last2..

"eyh hye~"
penuh senyuman or shud i say sengihan telampau.watever.xyah tgk.tp masih tgk.bdn dia dah tough.x kerempeng mcm dulu.rambut dah style.bkn selekeh lg mcm dulu.tindik suda xd.owh.gf pn da ade.demm.(gf die bersize XXL..perlu ke aku mention?perlu.haha.jahat.watever.)

mule2 ade 2 meja je..tbe2..makin lama makin ramai.oh demm.nampak MAN plak.shit.pura2 x knal.(owh,ini bkn man hazman.ini man betty.kwn baek ayip,d guy yg gf nya bersize XXL tu.harap maklum)

lepas tu xnak plak meja diorg berkembang sampai 5 meja kan..tggl la meja kitorg tersepit kt ctu ala2 parasite kt pokok oak.hahhahaah...ade geng sabahan plak dtg.ramai gile kot.kitorg mcm 1/10 dri amount diorg.WTF?gile nmpk parasite.urghh!!!!!!!!!

nmpk loser gile eyh....kitorg stay jap.konon2 bole pretend cool la ni..last2..chow je la..haha..mase otw blk leh lak dak laki mane tah jerit. "hey,2 org je ke.?"

pergh.aku rase hina dgn kate2 dia.wuu..nmpk loser,rase loser.demmit.

mase otw blk...si pompuan ni leh lak bahan aku x hbs2 psl baju aku same ngn pompuan td kt IKEA tu.mau smpi nk terkencing la plak kan kitorg gelak.duhh...naseb baek aku masih focus ats jln..klo x..xd dah post ni.huu...tuhan masih sayang saye..

kami smpi umah around 1am camtu.ade kesusahan dari segi nk bawak kete a'ai kua dari murni.however,we manage to deal wit d night guard.haha.so blk umah,upload gamba sebanyak2nye di FB.n tertido...ZzZZZzzz...ntah pkl brp..

satu je kesimpulan yg aku leh wat..smlm hari malang.demmit.

p/s : masa otw to Curve.ade accident teruk.d guy wit d bike meninggal di tempat kejadian.kitorg nmpk mayat tu.d head masih melekat dgn helmet but somehow d helmet dah penyek.just imagine how hard he's been hit.maybe by a trailer o sumthin.most probably case langgar lari.serpihan otak masih bersepai di atas jalan,penuh darah.jalan jamm.badan mayat dgn kepala x selari.terpusing brp darjah pn aku x sure.tp sgt sgt ngeri ok.smpi skang pn image tu masih dlm kepala.siannye...ayah sape la tu..isk...ngeri...sungguh ngeri..oleh itu,berhati2 di jalan raya ya..hormati penunggang motosikal dan pejalan kaki.mereka juga pengguna jalan raya.be safe on the road.think of the loved ones.pesanan dari najilaa..hhehe.. :)

2 comments:

A'ai said...

owhh.. skg baru aku tau.. ko lbt sbb ber'facebook' eh?? babbabeng jew.. aku tggu pnylah lame, cair make-up aku ko tau x??? pasni mmg aku dtg amek ko lbt.. biar ko lak yg kene tggu aku.. ahhahha...

but anyway, its been a pleasure to be frenz with u.. BFF babe~ muachhhxx!!

Unknown said...

hoho...tu part of it..tp meem masih lg berak...10 minit tu aku tggu meem..wahahaha.. ;D