Followers

Pages

Wednesday, September 9, 2009

curi dari org. (^_^)

lokasi : atas katil murni yg spring nya makin timbul dan menyakitkan badan
mood : hepi smpi tersengih2 tgk fon. (^_^)
motif penulisan : jari gatal nk menaip

saya dah penat dah cari awak. so i guess, i'll just stop and take a break. saya taknak cari awak sebab saya yang mahu jatuh cinta. saya taknak cari awak dengan percaya awaklah 'the one'. saya tanak *lagi* percaya prince charming will come and save me. kita akan jumpa satu hari nanti. di mana2 yang possible. boleh jadi di tengah jalan, di kedai dobi,di starbuck, or worst, in the club. kalau saya dah jumpa awak, apa patut kita buat? you could smile and wave, either way i'll say yeah. you could ask for my number for more horny or stupid jokes from me. kalau awak ajak saya keluar, i'll consider that.kalau awak ajak saya keluar, u dont have to make it perfect. its cliche like a romance flick. tak payah susah2 nak keluar banyak duit untuk saya. awak tak payah tipu, yang awak pun suka pergi the curve like me. awak tak payah tipu yang awak tak segan keluar dengan saya yang ber'dress' bagai ni and tak payah tipu and say i'm pretty when i'm not. kalau kereta awak kecil, rabak, tak ada aircond, awak tak payah la susah2 nak pinjam kereta kawan awak. after all, its not the car that i want to meet. its you. if u cant afford chillis, tgi, saya boleh makan dekat uptown walaupun saya pakai dress. awak ingat saya kisah? kalau awak tak mampu nk bawak saya for a movie date, just drive me to a place where i can see the night sky,contohnya Putrajaya. kalau dah tak ada sangat tempat nak pergi, awak boleh bawak saya lepak maple, minum neslo ais, teh o ais, makan indo mee. call me lunatic, i dont mind, because that is me. lagi best kalau awak nak bawa saya pergi paintball shooting, tapi awak kena la bagitau awal2, takkan la saya nak pakai dress pergi main paintball. kalau awak nak shisha, saya boleh ikut awak walaupun saya tak bershisha. kalau awak mahu pergi club, saya boleh teman walaupun masa tu saya tak ada mood nak terkinja. kalau awak ajak pergi camping pon saya suka, i can bring some chef wan's canned food. a first or second date, it doesnt matter to me.kalau awak nak lepak dengan kawan2 perempuan awak, saya tak kisah. awak tak payah la pelik kalau saya tak kisah. i trust u not to cheat on me, awak suka tak? tapi kalau awak tipu, saya akan sedih, and i'll pick up what's left and leave u. kalau awak tak tipu, tak payah la risau. saya memang akan bagi awak permission keluar dengan dia. kalau awak ada janji dengan saya, tapi awak lupa sebab awak nak lepak dengan kawan2 awak, i wouldnt mind. i should know that awak dah nyanyuk. awak tak payah la tipu cakap awak ada hal, and pening2 fikir siapa yang awak nak pilih, kawan atau saya. lagi manis kalau awak bawa saya sekali. but i wont mind if u dont.owh, kalau awak sayang saya, let me know. if u dont, then just let me go. awak tak payah la susah2 nak buat cerita and tell me u're not good enough for me,padahal awak dah ada pengganti saya.i wont buy ur shit and u'll just make me piss. if u screw up and break my heart unintentionally, jgn la tipu and give me a model answer. i might be packing up my stuffs and run away from the city. saya akan pergi for a while, and maybe forever to forget everything about u. tapi kalau u come back 4 me, to apologize, sebab awak sayang saya, and be yourself without any lies but truth, i would come back to u.wherever u are now, saya percaya we have no clue on what its gonna be bila saya jumpa awak. mungkin saya pernah jumpa awak kat varsity, or maybe awak duduk sebelah saya masa tgk movie,maybe awak classmates fluids saya, or maybe awak orang yang cari pasal dengan saya. but wherever we are, we shall bump again and real story will be written. i don't believe in fairy tales, miracles or magic. i believe in fate. and that's why we're gonna meet someday..

p/s : aku di tag di facebook dlm notes seri noorerdahayu s.yahap.sekali baca ingtkn psl ape...rupenye psl ni...hahaha...but sumhow..its kinda cute.n sweet.hihi. :) tenkiu seri. :)

nota tapak kaki : wujud lg ke prince charming?pada saya semua tu bullshit.tp kalau ada..saya lah org paling bahagia.. :)

No comments: