Followers

Pages

Friday, September 18, 2009

mlm sebelum ke penang nye post! :D

lokasi : melaka,bilik nabila gemok!
mood : bosan..bosan..bosan..+sdey chiko hilang..sigh~
motif : saje nk cerita ceriti.

mlm ni mlm last saye online b4 blk penang..sigh~boringnye..smpt jugak buat sumthin b4 nk harungi journey yg hebat ke penang tu.huhu.ramai btul org kt umah ni.blk saye spt biasa da ade org amek.guest room pn.so saye merempat di bilik adik saye je.demm -_-"


ni baju raye saye.byk x??yg kanan skali red in colour tu baju yg same sedondon satu family.yg laen tu bese2 aje..kehendak diri sndri..haha..tp yg hijau n merah kotak2 tu same ngn nabilan nadia.nk gak sedondon antara anak2 dara..lalala..(dulu saye x pnah serapat ini dgn mereka..tp semakin kami grow up..kami jadi makin rapat!terharu..huhu)hee.. :D xd keje..b4 pack td smpt saye snap2..hee..

budak ni..name die azra.die super duper cool..sgt pandai..nak anak cmni..hahahaha....tgk la gigi die yg blah atas tu.. ;D

sgt menceriakan mlm2 terakhir ku di melaka sebelum bertolak ke penang..haha.klo suruh pose..bkn main lg..klo suh ckp english..tgk lah die merapu..haha..
najilaa : azra org mana?
azra : org kedah!
najilaa : xmo jadi org melaka?
azra : xmaw la jadi org melaka!
najilaa : pasai pa xmaw jadi org melaka?
azra : sbb org melaka semua org gila! (semua ke?aku sedar aku gila.hahha)
(-_-")

ni tah pose jenis ape tah budak kecik ni wat..hahahaha..

ni video saye amek mase bosan2 layan die.xtaw nk wat pe dah.hahaha...rugi x tgk video ni..budak ni sgt cute..hahahahahahhaaha....
p/s utk vid ni : umur die bkn 8 taun ye..die je ckp 8 taun..yg sbnarnye 3 taun je.hahaha..sowi la vid terbalik.aku mls nk adjust pape dah..nnt klo skt tengkuk g la urut..pas raye kn byk duit raye..hahaha...
mase buat post ni dah pkl 12..lg sejam nk bertolak..pada masa yg sama aku sdg bermsg2..n ym..spatutnye aku sdg tido skang sbb jap lg nk drive..huhu..tp mls tido..nnt rindu nk online..baik aku online puas2.hoho..raya kali ni xtaw la sape yg akan call saye pagi2 raya..wondering..haha...ayunk2 saye akan saye call di pagi raye..ayunk!!i miss u guys so much!!!!!huhu...sayu plak rase hati..nnt nk jln2 raye dgn diorg..g umah nandayo,a'ai,ainaa dan sape2 je yg ade kt kl..huhu..dah la..mcm sayu lak..slmt hari raye everybody! (^_^)
e n d
p/s : hari tu g mkn steamboat wit ainaa n naan..pergh..byk gile aku mkn..haha..blk je.ainaa msg2 aku,boring rpenye..mak die xd kat umah..taw aku lepak je umah die td drpd lepak ngn dak2 xaxau ni..hoho..byk btul kami bercerita smpi x terase jam dah pkl 9 lbey.ainaa had to be back b4 10.sementara tu smpt snap pix..aku xd pix2 tu..sme ade pada naan.tah bile die nk upload agaknye..hahaha...tggu je lah! ;D
nota tapak kaki : sweet talker?berkesankah pada saye?owh..sgt berkesan!ade soalan mau tanya.ape yg akan anda buat jika tiba2 ada one guy/girl propose or shud i say confess to u yg die minat kt anda,padehal anda bru jumpe die x lebih 5 kali pn?jika anda x mahu,cmne anda tolak?jika anda mahu pula,ape anda buat?ketuk kepala,tanye otak.jgn ketuk kuat2.nnt bodo trus pulak.

2 comments:

Afra Yuri said...

hahah!"sbb org melaka semua org gila!" itu lawak ok.kalo org melaka dengar mesti sentap.
anyway selamat hari raya!

Unknown said...

ahahaha...aku org melaka kot.tp nk sentap pn ngn dak kecik kan..so bia je lah.haha.. ;p