Followers

Pages

Wednesday, September 23, 2009

melayan video hindustan yg sdey di mlm hari.


lokasi : kembali saya di dlm bilik saya yg aman damai..

mood : emosi sedih melanda sanubari!!!!!

motif : nk tunjuk bakat shah rukh khan n aiswarya rai yg berjaya buat aku nanges dgn hebatnya menerusi filem DEVDAS nih.hahaha..

i have always loved u

i loved nothing else

darling without u in my life there's nothing

nothing at all

p/s: fuhh..emo siot setelah beberapa tahun x lyn cite ni dah.haha..tu translation aku dpt kt youtube utk chorus die "hamesha tumko jaaha".klo dpt post sme mmg best.tp mslhnye aku pemalas.die cite evrything psl mase die kn kawen paksa tu.pergh..meleleh siot air mata aku.sian shah rukh khan.bak cni aku nk lempang director cite ni.hahaa..no wonder la org india bkr panggung tgk cite tu. ;D

nota tapak kaki : translation tu mmg cmtu ye.x tuju pd sape2 pn.jgn perasan anda disayangi.ahahahah ;D

No comments: